Мащабно умален сглобяем модел от дърво на викингска лодка - Gokstad. Моделът е с мащаб 1:35. Широчина: 270 mm. Височина: 370 mm. Дължина: 610 mm. При сглобяването на този макет ще ви е необходимо и лепило за дървени модели и макети. След завършване на модела е необходимо дървените части да бъдат лакирани. За по-голяма прецизност и удобство по време на работа, може да използвате специализираните инструменти за сглобяване на модели и макети. За Gokstad Смята се, че това е първият мореплавателен съд достигнал до бреговете на днешна Северна Америка още през 9-ти век. Лодката е открита съвсем случайно. През ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от дърво на викингска лодка - Gokstad. Моделът е с мащаб 1:72. Широчина: 135 mm. Височина: 185 mm. Дължина: 305 mm. При сглобяването на този макет ще ви е необходимо и лепило за дървени модели и макети. След завършване на модела е необходимо дървените части да бъдат лакирани. За по-голяма прецизност и удобство по време на работа, може да използвате специализираните инструменти за сглобяване на модели и макети. За "Gokstad" Смята се, че това е първият мореплавателен съд достигнал до бреговете на днешна Северна Америка още през 9-ти век. Лодката е открита съвсем случайно. ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от дърво на викингски кораб - "Longship". Моделът е с мащаб 1:72. Широчина: 18.5 cm. Височина: 23.6 cm. Дължина: 39 cm. За "Longship" Този модел е идентичен на намереният до село "Скулделев" в Дания дълъг викингски кораб, познат още като "Skuldelev" 2. Оригиналът е построен от дъбова дървесина, която се слави с изключителната си здравина и издръжливост. Корабът е бил с дължина около 30 метра и ширина 3.8 метра. Екипажът се състоял от над 90 викингски воини. Задвижвал се посредством голямо правоъгълно платно, а при липса на вятър, плавателният съд ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Умален модел на лодка за превоз на товари - Il Leudo. Лодката може да пренася товари с тежест до 15 - 20 тона и 15 метра дължина. Оригинално описание: The origin of the Leudo are rather uncertain. According to suppositions probably having a content of truth, the Leudo comes from a type of medieval boat with two masts inclined towards the prow with lateen sails. It should afterwards have lost the foremast, replaced by a bowsprit with jibs, making the manoeuvres easier. The hull has a characteristic egg shape with a very accentuated bending weather conditions, unbearable even for stronger hulls. It was a cargo concerns – ... |
|
Комплектът съдържа 3 бр. държачи за гребло с размери 13 x 22 mm. ... |
|
Умален модел на ветроходна лодка за превоз на товари - Bregante Leudo Mediterraneo. Лодката може да пренася товари с тежест до 15 - 20 тона и 15 метра дължина. Оригинално описание: The origin of the Leudo are rather uncertain. According to suppositions probably having a content of truth, the Leudo comes from a type of medieval boat with two masts inclined towards the prow with lateen sails. It should afterwards have lost the foremast, replaced by a bowsprit with jibs, making the manoeuvres easier. The hull has a characteristic egg shape with a very accentuated bending weather conditions, unbearable even for stronger ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от дърво на кораб за дълбоководен риболов - "Maria HF31". Домът на кораба бил в рибарския град "Finkenwerder" (Фикенвердер), намиращ се в северна Германия. Корабът работи повече от 70 години в Северно море в периода от 1880 до 1950 година. През този период "Maria HF31" претърпява няколко преустройства, включително и моторизация през военния период. Претърпява и няколко инцидента, два от които с доста големи повреди. Понастоящем корабът е реставриран и отворен за посетители в "Deutsches Museum" в Мюнхен. Мащаб на модела: 1:72. Широчина: 8.5 cm. Височина: ... |
|
Комплектът съдържа: елементи за сглобяване на фабриката лепенки схема и инструкции с картинки "Стъпка по стъпка" за сглобяване на фабриката За да може да сглобите и залепите този макет, ви е необходимо лепило. ... |
|
Умален модел на рибарска лодка Gozzo Mediterraneo. Оригинално описание: We named Mediterraneo our Gozzo because it reassumes the shape of a very popular boat in our seas. Every provinces faces the sea, it has a Gozzo with a traditional drawing with 2000 years of history. The sheer, the high prow and solid construction give to these hulls very sure and “sea” and sail with every atmospheric condition. Комплектът съдържа: дървени елементи за сглобяване на макета инструкции за сглобяване на макета При сглобяването на този макет ще ви е необходимо и лепило за дървени модели и макети. За по-голяма прецизност и ... |
|
Умален модел на ветроходна яхта America goletta, започнала да плава през 1851 година и участвала в състезания за Купата на Америка (America’s Cup). Оригинално описание: The fabulous schooner inspirer of the world yachting, launched in 1851, planned by Gorge steers in order to take part in England in the "100 Guineas Cup", called afterwards "America’s Cup". Комплектът съдържа: дървени елементи за сглобяване на макета конци текстилни платна за макета инструкции за сглобяване на макета При сглобяването на този макет ще ви е необходимо и лепило за дървени модели и макети. За по-голяма ... |
|
Това ремарке е специално проектирано за транспортиране на дървени трупи и друг дървен материал. Ремаркето има устойчиво шаси, сложно триосно окачване с окачване, способно да понася тежки товари. По краищата на платформата са разположени ограничителни елементи, които да не позволяват на товара да изпадне по време на движение. Този тип ремаркета са изключителни популярни в цяла Европа, като често са съчетани с мощни триосни влекачи. Ремаркето е с приблизителна дължина 56 cm. Комплектът не съдържа дървени трупи. За да може да сглобите и залепите този макет, ви е необходимо лепило. Елементите на модела са направени от ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от дърво на флагмански кораб - "San Martin". "Сан Мартин" е бил флагмански кораб на известната "Armada Invencible" (Непобедимата армада), под командването на херцог Медина Сидония през 1588 година. Корабът претърпял тежки щети в битката при "Gravelines" от група английски кораби. Първоначално е бил построен като португалски галеон наречен "Săo Martinho" през 1580 година. За него се знае малко поради липсата на оригинални планове или строителни чертежи, но се предполага, че корабът е бил дълъг около 180 фута (около 55 метра) и с ... |