Мащабно умален сглобяем модел от дърво на катер "Le Cerf". Катерът е построен след плановете на известния френски корабостроител Denys. Корабът бил пуснат във води на 2 март 1779 година в пристанище Saint-Malo. Командването на кораба било доверено на старшина (мичман) Varages. Корабът е бил въоръжен с 18 барутни оръдия, а общият брой на екипажа бил от 155 до 194 души (тази бройка включва офицери, моряци и стрелци). Мащаб: 1:72. Широчина: 25.5 cm. Височина: 52 cm. Дължина: 68.5 cm. При сглобяването на този макет ще ви е необходимо и лепило за дървени модели и макети. След завършване на модела е необходимо ... |
|
Английският барк "Endeavour" е великобританският кораб, на който прословутият лейтенант Джеймс Кук извършва първите си научни плавания. На борда на този кораб Кук открива Австралия и Нова Зеландия в периодът 1769 - 1771 година. Сглобеният модел е с дължина 300 mm и височина 258 mm. "Endeavour" е спуснат на вода през 1764 година под името "Earl of Pembroke", като кораб предназначен за превоз на въглища. През 1768 година тя е закупена от кралският флот за научна мисия в Тихият океан, чиято цел е откриването на "Terra Australis Incognita" или "неизвестната южна земя". Вече в ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от дърво на флагмански кораб - "San Martin". "Сан Мартин" е бил флагмански кораб на известната "Armada Invencible" (Непобедимата армада), под командването на херцог Медина Сидония през 1588 година. Корабът претърпял тежки щети в битката при "Gravelines" от група английски кораби. Първоначално е бил построен като португалски галеон наречен "Săo Martinho" през 1580 година. За него се знае малко поради липсата на оригинални планове или строителни чертежи, но се предполага, че корабът е бил дълъг около 180 фута (около 55 метра) и с ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от дърво на викингски търговски кораб - Knarr. Моделът е с мащаб 1:35. Широчина: 300 mm. Височина: 400 mm. Дължина: 440 mm. При сглобяването на този макет ще ви е необходимо и лепило за дървени модели и макети. След завършване на модела е необходимо дървените части да бъдат лакирани. За по-голяма прецизност и удобство по време на работа, може да използвате специализираните инструменти за сглобяване на модели и макети. За "Knarr" Съществуват два основни вида викингски кораби, едните се наричат "Дракар", а другите "Кнор". Основната разлика е в ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от дърво на викингски търговски кораб - Knarr. Моделът е с мащаб 1:72. Широчина: 150 mm. Височина: 200 mm. Дължина: 220 mm. При сглобяването на този макет ще ви е необходимо и лепило за дървени модели и макети. След завършване на модела е необходимо дървените части да бъдат лакирани. За по-голяма прецизност и удобство по време на работа, може да използвате специализираните инструменти за сглобяване на модели и макети. За викингския "Knarr" Съществуват два основни вида викингски кораби, едните се наричат "Дракар", а другите "Кнор". Основната разлика ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от дърво на викингска лодка - Gokstad. Моделът е с мащаб 1:72. Широчина: 135 mm. Височина: 185 mm. Дължина: 305 mm. При сглобяването на този макет ще ви е необходимо и лепило за дървени модели и макети. След завършване на модела е необходимо дървените части да бъдат лакирани. За по-голяма прецизност и удобство по време на работа, може да използвате специализираните инструменти за сглобяване на модели и макети. За "Gokstad" Смята се, че това е първият мореплавателен съд достигнал до бреговете на днешна Северна Америка още през 9-ти век. Лодката е открита съвсем случайно. ... |
|
„Elisabeth“ е британска шхуна, която е построена през двадесетте години на ХХ в. Тя е ветроходен, бърз и маневрен плавателен съд с две мачти, като платната ѝ са с косо стъкмяване. Специфичната им конструкция позволява да „газят“ в по-плитки води, а формата и разположението на платната им позволяват да плават косо на вятъра. Това значително облекчава ролята и намалява броя на екипажа. „Elisabeth“ взима участие в няколко регати в Европа, като специфичното стъкмяване на платната ѝ дава преднина и тя постига отлични резултати в класирането, дори и при сериозно морско вълнение. Характеристики на модела ... |
|
Умален модел на военен кораб - Udaloy (Project 1155). "Udaloy" са руски противоподводни кораби тип "Разрушител", познати още като Проект 1155 и въведени на въоръжение през 1980 г. от руския военноморски флот. Към момента 8 броя (в това число 1 ГПК "Адмирал Харламов", който от 2006 г. е в резерва) са на въоръжение във ВМФ на руската федерация. В проект 1155.1 е било заложено построяването на още два кораба - "Адмирал Чабаненко" и "Адмирал Басистый", като от двата е бил достроен само първия. Проекта е трябвало да създаде еквивалент на американския клас кораби " ... |
|
Страници: 3 цветни листа Формат: 26.5 x 33 cm ... Викингите, наричани също нормани, са етнически германски племена, обитавали в ранното Средновековие бреговете на Скандинавия. Те са били забележителни земеделци, занаятчии, мореплаватели и търговци. От 517 до 1066 г. различните племена напускат родината си и предприемат опустошителни набези по суша и вода. Безразсъдно смели, но и безмилостни, те подчиняват голяма част от Европа, като се заселват в Нормандия. Тя им е отстъпена от френския крал, за да не разрушат Париж. Корабите на викингите, строени от дърво, били изключително здрави и се смятали за страшилищата на ... |
|
Умален модел на лодка за превоз на товари - Il Leudo. Лодката може да пренася товари с тежест до 15 - 20 тона и 15 метра дължина. Оригинално описание: The origin of the Leudo are rather uncertain. According to suppositions probably having a content of truth, the Leudo comes from a type of medieval boat with two masts inclined towards the prow with lateen sails. It should afterwards have lost the foremast, replaced by a bowsprit with jibs, making the manoeuvres easier. The hull has a characteristic egg shape with a very accentuated bending weather conditions, unbearable even for stronger hulls. It was a cargo concerns – ... |
|
Умален модел на рибарски кораб - Catalina, построена през 1876 г. в корабостроителница Gebr. De Boer. Оригинално описание: The first Lemmer barges were built in 1876 in the shipyard "Gebr. De Boer" in Lemmer, Friesland. The Lemster barge originally was a fishing vessel for use on the Northern part of the then still open Zuiderzee, where during wind against tide often very foul seas developed. Therefore the ship was designed to be very seaworthy and she had very good sailing capabilities. These properties and her flowing lines make the Lemster barge one of the best and beautiful Dutch round sailing yachts. ... |
|
Умален модел на ветроходна лодка за превоз на товари - Bregante Leudo Mediterraneo. Лодката може да пренася товари с тежест до 15 - 20 тона и 15 метра дължина. Оригинално описание: The origin of the Leudo are rather uncertain. According to suppositions probably having a content of truth, the Leudo comes from a type of medieval boat with two masts inclined towards the prow with lateen sails. It should afterwards have lost the foremast, replaced by a bowsprit with jibs, making the manoeuvres easier. The hull has a characteristic egg shape with a very accentuated bending weather conditions, unbearable even for stronger ... |