store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Хоби    Artesania Latina  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Хоби    Artesania Latina    Каравела - La Nina - Сглобяем модел на кораб от дърво
Търсене
Още снимки на този макет
Кутия на макета
Аксесоари за макета
Елементи на макета
Елементи на макета
Инструкция за сглобяване
Платна за макета
 

Каравела - La Nina


Сглобяем модел на кораб от дърво
Цена:  199.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Този макет може да бъде доставен в:
Вторник 21-11-2017 г. или
Сряда 22-11-2017 г.
Продукт#64825
ТипМакет
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Производител
Официален сайт на Artesania Latinawww.artesanialatina.net
Категории
Мащаб1:65
Размери41.5 / 49.5 / 11.1 cm
МатериалДърво, метал и текстил
Ниво на трудност2 от 5
За възрастНад 14 години
Размер на опаковката51.70 / 29.50 / 7.00 cm
Тегло1.400 kg
Каталожен номер22410
EAN8421426224108
  • Описание
  • За Artesania Latina
„La Nina“, „La Pinta“ и „Santa Maria“ са трите кораба, с които Христофор Колумб тръгнал на Първата си експедиция отвъд Атлантика. „Санта Мария“, която той никога не успял да хареса, потънала в навечерието на Коледата на 1492 г. Тя била „нао“, вид товарен кораб, докато „Ниня“ и "Пинта" били каравели – най-широко използвания тип кораби по време на Великите географски открития. След завръщането си у дома дирите на "Пинта" се изгубили, но „Ниня“ можела да се нарече „кораб с изключително дълго и бурно минало“.
„La Nina“ била любимата каравела на Колумб и трябва да се признае, че той имал основателни причини за това – освен безспорната й красота, каравелата била и най-бързия от трите кораба.
Построена в Рибера де Могер, на естуара на Рио Тинто, „Ниня“ плавала по време на цялото Първо пътешествие на Колумб и го върнала невредим у дома. Колкото и странно да е, истинското й име не било „Ниня“, а „Санта Клара“, светицата - покровителка на град Могер. Каравелата придобила известност с псевдонима си „Ниня“, дошъл от името на собственика й - Хуан Нино от Могер. Неин капитан, по време на Първото пътешествие на Колумб, бил Винсенте Янез, прочул се с откриването на Амазония.
„Ниня“ се включила и в голямата флота при Второто пътешествие на Колумб. То било до остров Испаньола. При него „Ниня“ била избрана за флагман сред седемнадесет други кораба. След завръщането си, воден от емоциите към кораба, Колумб изкупил половината акции от каравелата.
„La Nina“ се оказала единственият оцелял плавателен съд, намирал се във водите на западния Индийски океан, по време на големия ураган от 1495 г. На следващата година тя върнала невредими Колумб и останалите 120 пътника в Испания.
По време на тайно пътуване до Рим, докато напускала пристанището на Каляри, „Ниня“ била превзета от корсари. Капитанът Алонсо Медел успял да избяга от тъмницата в Сардиния, добрал се с лодка до „Ниня“ и отплавал с нея. Върнал я в Кадис тъкмо навреме, за да поеме за Испаньола, като авангард на Третото пътешествие на Колумб през 1498 г.
За последен път каравелата била забелязана в Санто Доминго през 1500 г.
През времето, когато участвала в експедициите на Колумб, „Ниня“ изминала под негово командване повече от 46 000 километра.
През 1988 г., американският инженер и морски историк Джон Патрик Сарсфийлд, започнал да строи първата исторически адекватна реплика на каравелата от XV век. Джон открил група корабостроители в Бахия, Бразилия, които използвали старинни техники за корабостроене, датиращи от периода на Великите географски открития. Те използвали само тесли, брадви, ръчни триони и длета, като материалът бил същия като използваният при строежа на оригиналната „Ниня“. На финала копието тежало 75 тона.
Платната му били проектирани от Джонатан Ненс. С тях каравелата можела да развие скорост от 5-7 възела - абсолютен рекорд за корабите от онова време.
През 1991 година копието поело към Коста Рика, за да вземе участие в снимките на филма „1492: Завоюване на Рая“.
До средата на 2008 година „Ниня“ посетила стотици северноамерикански пристанища, за да даде възможност на публиката да види тази реплика на историческата каравела.
За повече подробности можете да посетите страницата на „Ниня“ - оригиналът и копието: www.thenina.com

Моделът на „La Nina“
В комплекта на модела има лазерно изрязани елементи на шпангоута, а за корпуса е предвидена двойна обшивка от липа и махагон. Настилката на палубата е от светли летви, които контрастират с тъмния корпус. Килът и мачтите се поставят след завършване на обшивката на корпуса, както и руля, който е на три месингови панти. За реалистичност на модела, за палубата са предвидени множество метални и тъмни дървени детайли - бъчви, кофи, лебедка, стълби, котва, тъмни перила, люкове. За такелажа са използвани конци в два цвята и различни дебелини. Платната в комплекта са ушити и готови за поставяне. Флагът и вимпелът са отпечатани върху плат. Инструкцията за сглобяването на модела е в две части. Първата включва около 100 фотографии, които показват сглобяването на корпуса и всичко, което е свързано с него, а на втората има чертежи на модела в реален размер.

При сглобяването на този макет ще ви е необходимо и лепило за дървени модели и макети.

След завършване на модела е необходимо дървените части да бъдат лакирани.

За по-голяма прецизност и удобство по време на работа, може да използвате специализираните инструменти за сглобяване на модели и макети.

Испанската фирма Artesania Latina е профилирана в производството на комплекти за моделизъм, както и специализирани инструменти и материали за сглобяването им. В продуктовата й гама има модели на кораби, известни исторически обекти, сгради, мебели, колекционерски къщи за кукли, самолети.

Фирмата е основана през 1970 година и стартира с няколко ранни модела ръчно изработени кораба. Постепенно, инвестирайки в качеството на своите продукти, фирмата купува модерни машини и обръща сериозно внимание на съвременния им дизайн. Това й помага да се превърне във водещ производител на испанския пазар.
Далечната цел обаче е завладяването на чуждите пазари. През 1979 г. продукти Artesania Latina вече се изнасят в над 40 страни на 5 континента.
През 80-те години продуктите Artesania стават популярни сред най-запалените любители на моделизма заради своята детайлност, историческа точност, качествени материали, достъпни и точни инструкции за сглобяване.

Комплектите за сглобяване на корабни модели Artesania, с които фирмата стартира, са създадени по автентични планове на истински исторически кораби. Те са изработени предимно от висококачествен дървен материал – орех, бук, махагон и др. Това ги прави предпочитани от любителите на корабомоделизма. Моделите от продуктовата гама покриват всички важни периоди от историята на корабостроенето. В каталога на фирмата има викингски кораби, английски китоловни лодки, параходи, плували по река Мисисипи, американски колониални кораби, и др. Включени са и редица известни исторически кораби като H. M. S. Endeavour, фрегатите H. M. S. Bounty, U. S. Constellation, H.M.S. Victory, караката "Santa Maria" и др.

През 1994 г. Artesania пускат втора линия хоби-продукти, които са насочени предимно към женската аудитория. В нея водещо място заемат сглобяемите куклени къщи, макетите на сгради и миниатюрните колекционерски мебели за обзавеждане на куклените домове.

Частите на всички модели Artesania са изработени предимно от естествени материали – дърво, камък, текстил и др. Те са лазерно изрязани, което спестява време, усилия и допринася за изключителната точност и прецизност на завършените продукти.
Всички необходими елементи за направата на конкретен модел се намират в съответния комплект. За да се започне работа са необходими само някои аксесоари за работа, специализирани инструменти за моделиране, лепила и бои. За удобство на любителите на моделизма, Artesania предлага и пълен набор от специални аксесоари и инструменти.
Хоби-заниманията с макетите на Artesania Latina се препоръчват за деца на възраст над 10 години, защото изискват някои основни умения и изключително внимание към детайла.

За начинаещите в моделизма, фирмата предлага линии продукти, които са с по-малка сложност на сглобяване.
За да бъдат завършени някои от най-сложните модели на Artesania са необходими около 400 часа труд. За удобство и в помощ на този, който ще ги изработва, фирмата включва в комплектите точни планове на съответните модели, както и подробна инструкция за работа.

Продуктите на Artesania са известни сред любителите на моделизма по цял свят. Те са отлично капиталовложение, което носи удоволствие от хоби-заниманията и радва с красотата и реализма на завършените модели.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • лазерно изрязани елементи на шпангоута – от шперплат
  • главна палуба - лазерно изрязана от шперплат
  • подпори за мостовата палуба – от орех
  • мостова палуба – лазерно изрязана от шперплат
  • летвички за покриване на палубата – от липа
  • летвички за покриване на мостовата палуба – от липа
  • летвички за първа външна обшивка на корпуса – от липа
  • месингови пирончета за поставяне на първата външна обшивка на корпуса
  • вертикални интериорни пилони за кърмата – от махагон
  • махагонови летви за втората външна обвивка на корпуса
  • кил от махагон
  • планшир от орех
  • рул от махагон
  • месингови панти
  • декоративен парапет за кърмата от орех
  • окантовка за отвора на главната мачта – от чемшир
  • 1 метална котва
  • хаспел от орех
  • елементи от липа за сандъче, в което се поставят бурета с диаметър 12 mm
  • 4 бурета с диаметър 12 mm
  • елементи за 2 люка - с рамка и капаци – от орех
  • 4 бурета от чемшир с диаметър 16 mm
  • елементи за стълби към мостовата палуба – от махагон
  • дренираща помпа – от орех
  • 5 ведра от чемшир
  • мачти от махагон
  • месингова тел
  • конци – 2 цвята – за такелажа
  • макари от чемшир
  • наблюдателница на главната мачта – облечена с плат
  • готови платна
  • 2 шаблона за кръстния знак за платната
  • 2 знамена, принт върху плат
  • 1 вимпел
  • елементи за поставка на модела – от махагон
  • подробно указание за сглобяване на 7 езика – английски, немски, френски, испански, италиански, португалски и холандски
Рейтинг
Рейтинг: 8.75 / 4 гласа 
За да оцените макета "Каравела - La Nina", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
Добави мнение 
На снимката изглежда много добре, ако в действителност е така и няма грешки в изрязаните детайли от компютъра, модела ще бъде идеален и има добра образователна и нагледна способност. Лошото е, че нашият стандарт е нисък и покупателната ни стойност е малка и за това цената ни се струва висока, ако имахме по добри възможности това щеше да допринесе в развитието на младите хора на сръчност, логика, фантазия и на много положителни качества.

Каравела - La Nina


Сглобяем модел на кораб от дърво
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  199.00 лв.
Продукт#64825
ТипМакет
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Производител
Официален сайт на Artesania Latinawww.artesanialatina.net
Категории
Мащаб1:65
Размери41.5 / 49.5 / 11.1 cm
МатериалДърво, метал и текстил
Ниво на трудност2 от 5
За възрастНад 14 години
Размер на опаковката51.70 / 29.50 / 7.00 cm
Тегло1.400 kg
Каталожен номер22410
EAN8421426224108
Още снимки на този макет
Кутия на макета
Аксесоари за макета
Елементи на макета
Елементи на макета
Инструкция за сглобяване
Платна за макета
Описание
„La Nina“, „La Pinta“ и „Santa Maria“ са трите кораба, с които Христофор Колумб тръгнал на Първата си експедиция отвъд Атлантика. „Санта Мария“, която той никога не успял да хареса, потънала в навечерието на Коледата на 1492 г. Тя била „нао“, вид товарен кораб, докато „Ниня“ и "Пинта" били каравели – най-широко използвания тип кораби по време на Великите географски открития. След завръщането си у дома дирите на "Пинта" се изгубили, но „Ниня“ можела да се нарече „кораб с изключително дълго и бурно минало“.
„La Nina“ била любимата каравела на Колумб и трябва да се признае, че той имал основателни причини за това – освен безспорната й красота, каравелата била и най-бързия от трите кораба.
Построена в Рибера де Могер, на естуара на Рио Тинто, „Ниня“ плавала по време на цялото Първо пътешествие на Колумб и го върнала невредим у дома. Колкото и странно да е, истинското й име не било „Ниня“, а „Санта Клара“, светицата - покровителка на град Могер. Каравелата придобила известност с псевдонима си „Ниня“, дошъл от името на собственика й - Хуан Нино от Могер. Неин капитан, по време на Първото пътешествие на Колумб, бил Винсенте Янез, прочул се с откриването на Амазония.
„Ниня“ се включила и в голямата флота при Второто пътешествие на Колумб. То било до остров Испаньола. При него „Ниня“ била избрана за флагман сред седемнадесет други кораба. След завръщането си, воден от емоциите към кораба, Колумб изкупил половината акции от каравелата.
„La Nina“ се оказала единственият оцелял плавателен съд, намирал се във водите на западния Индийски океан, по време на големия ураган от 1495 г. На следващата година тя върнала невредими Колумб и останалите 120 пътника в Испания.
По време на тайно пътуване до Рим, докато напускала пристанището на Каляри, „Ниня“ била превзета от корсари. Капитанът Алонсо Медел успял да избяга от тъмницата в Сардиния, добрал се с лодка до „Ниня“ и отплавал с нея. Върнал я в Кадис тъкмо навреме, за да поеме за Испаньола, като авангард на Третото пътешествие на Колумб през 1498 г.
За последен път каравелата била забелязана в Санто Доминго през 1500 г.
През времето, когато участвала в експедициите на Колумб, „Ниня“ изминала под негово командване повече от 46 000 километра.
През 1988 г., американският инженер и морски историк Джон Патрик Сарсфийлд, започнал да строи първата исторически адекватна реплика на каравелата от XV век. Джон открил група корабостроители в Бахия, Бразилия, които използвали старинни техники за корабостроене, датиращи от периода на Великите географски открития. Те използвали само тесли, брадви, ръчни триони и длета, като материалът бил същия като използваният при строежа на оригиналната „Ниня“. На финала копието тежало 75 тона.
Платната му били проектирани от Джонатан Ненс. С тях каравелата можела да развие скорост от 5-7 възела - абсолютен рекорд за корабите от онова време.
През 1991 година копието поело към Коста Рика, за да вземе участие в снимките на филма „1492: Завоюване на Рая“.
До средата на 2008 година „Ниня“ посетила стотици северноамерикански пристанища, за да даде възможност на публиката да види тази реплика на историческата каравела.
За повече подробности можете да посетите страницата на „Ниня“ - оригиналът и копието: www.thenina.com

Моделът на „La Nina“
В комплекта на модела има лазерно изрязани елементи на шпангоута, а за корпуса е предвидена двойна обшивка от липа и махагон. Настилката на палубата е от светли летви, които контрастират с тъмния корпус. Килът и мачтите се поставят след завършване на обшивката на корпуса, както и руля, който е на три месингови панти. За реалистичност на модела, за палубата са предвидени множество метални и тъмни дървени детайли - бъчви, кофи, лебедка, стълби, котва, тъмни перила, люкове. За такелажа са използвани конци в два цвята и различни дебелини. Платната в комплекта са ушити и готови за поставяне. Флагът и вимпелът са отпечатани върху плат. Инструкцията за сглобяването на модела е в две части. Първата включва около 100 фотографии, които показват сглобяването на корпуса и всичко, което е свързано с него, а на втората има чертежи на модела в реален размер.

При сглобяването на този макет ще ви е необходимо и лепило за дървени модели и макети.

След завършване на модела е необходимо дървените части да бъдат лакирани.

За по-голяма прецизност и удобство по време на работа, може да използвате специализираните инструменти за сглобяване на модели и макети.

За Artesania Latina
Испанската фирма Artesania Latina е профилирана в производството на комплекти за моделизъм, както и специализирани инструменти и материали за сглобяването им. В продуктовата й гама има модели на кораби, известни исторически обекти, сгради, мебели, колекционерски къщи за кукли, самолети.

Фирмата е основана през 1970 година и стартира с няколко ранни модела ръчно изработени кораба. Постепенно, инвестирайки в качеството на своите продукти, фирмата купува модерни машини и обръща сериозно внимание на съвременния им дизайн. Това й помага да се превърне във водещ производител на испанския пазар.
Далечната цел обаче е завладяването на чуждите пазари. През 1979 г. продукти Artesania Latina вече се изнасят в над 40 страни на 5 континента.
През 80-те години продуктите Artesania стават популярни сред най-запалените любители на моделизма заради своята детайлност, историческа точност, качествени материали, достъпни и точни инструкции за сглобяване.

Комплектите за сглобяване на корабни модели Artesania, с които фирмата стартира, са създадени по автентични планове на истински исторически кораби. Те са изработени предимно от висококачествен дървен материал – орех, бук, махагон и др. Това ги прави предпочитани от любителите на корабомоделизма. Моделите от продуктовата гама покриват всички важни периоди от историята на корабостроенето. В каталога на фирмата има викингски кораби, английски китоловни лодки, параходи, плували по река Мисисипи, американски колониални кораби, и др. Включени са и редица известни исторически кораби като H. M. S. Endeavour, фрегатите H. M. S. Bounty, U. S. Constellation, H.M.S. Victory, караката "Santa Maria" и др.

През 1994 г. Artesania пускат втора линия хоби-продукти, които са насочени предимно към женската аудитория. В нея водещо място заемат сглобяемите куклени къщи, макетите на сгради и миниатюрните колекционерски мебели за обзавеждане на куклените домове.

Частите на всички модели Artesania са изработени предимно от естествени материали – дърво, камък, текстил и др. Те са лазерно изрязани, което спестява време, усилия и допринася за изключителната точност и прецизност на завършените продукти.
Всички необходими елементи за направата на конкретен модел се намират в съответния комплект. За да се започне работа са необходими само някои аксесоари за работа, специализирани инструменти за моделиране, лепила и бои. За удобство на любителите на моделизма, Artesania предлага и пълен набор от специални аксесоари и инструменти.
Хоби-заниманията с макетите на Artesania Latina се препоръчват за деца на възраст над 10 години, защото изискват някои основни умения и изключително внимание към детайла.

За начинаещите в моделизма, фирмата предлага линии продукти, които са с по-малка сложност на сглобяване.
За да бъдат завършени някои от най-сложните модели на Artesania са необходими около 400 часа труд. За удобство и в помощ на този, който ще ги изработва, фирмата включва в комплектите точни планове на съответните модели, както и подробна инструкция за работа.

Продуктите на Artesania са известни сред любителите на моделизма по цял свят. Те са отлично капиталовложение, което носи удоволствие от хоби-заниманията и радва с красотата и реализма на завършените модели.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • лазерно изрязани елементи на шпангоута – от шперплат
  • главна палуба - лазерно изрязана от шперплат
  • подпори за мостовата палуба – от орех
  • мостова палуба – лазерно изрязана от шперплат
  • летвички за покриване на палубата – от липа
  • летвички за покриване на мостовата палуба – от липа
  • летвички за първа външна обшивка на корпуса – от липа
  • месингови пирончета за поставяне на първата външна обшивка на корпуса
  • вертикални интериорни пилони за кърмата – от махагон
  • махагонови летви за втората външна обвивка на корпуса
  • кил от махагон
  • планшир от орех
  • рул от махагон
  • месингови панти
  • декоративен парапет за кърмата от орех
  • окантовка за отвора на главната мачта – от чемшир
  • 1 метална котва
  • хаспел от орех
  • елементи от липа за сандъче, в което се поставят бурета с диаметър 12 mm
  • 4 бурета с диаметър 12 mm
  • елементи за 2 люка - с рамка и капаци – от орех
  • 4 бурета от чемшир с диаметър 16 mm
  • елементи за стълби към мостовата палуба – от махагон
  • дренираща помпа – от орех
  • 5 ведра от чемшир
  • мачти от махагон
  • месингова тел
  • конци – 2 цвята – за такелажа
  • макари от чемшир
  • наблюдателница на главната мачта – облечена с плат
  • готови платна
  • 2 шаблона за кръстния знак за платната
  • 2 знамена, принт върху плат
  • 1 вимпел
  • елементи за поставка на модела – от махагон
  • подробно указание за сглобяване на 7 езика – английски, немски, френски, испански, италиански, португалски и холандски
Назад
Дървена църква - Gol
Сглобяем модел
Викингски кораб - Longship 1/72
Сглобяем модел на кораб от дърво
Дан Браун - Произход
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!