Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Хоби    ...    ...    Военни кораби  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Хоби    Корабен моделизъм    Класически кораби и лодки    ...    Фрегата - H.M.S. Victory - Сглобя...
Търсене
Моделизъм
Според материала
Работилница
Още снимки на този макет
Опаковка на продукта
 

Фрегата - H.M.S. Victory


Сглобяем модел комплект с лепило и бои

Цена:  89.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този макет може да бъде доставен в дните:
Понеделник 18-11-2019 г., Вторник 19-11-2019 г. или
Сряда 20-11-2019 г.
Продукт#62324
ВидМакет
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
ПроизводителAirfix
Категории
Мащаб1:180
Размери38.3 x 8.8 cm
МатериалПластмаса
Части353
За възрастНад 8 години
Размер на опаковката31.70 / 50.00 / 7.30 cm
Тегло0.810 kg
Каталожен номерA50049
EAN5014429500497
  • Описание
  • За Airfix
Корабът на Нейно величество (Her Majesty’s Ship - HMS) „Victory“ e единственият оцелял военен кораб, от който може да се съди за уменията на военоморските сили, корабните инженери и корабостроители на Великобритания от средата на XVIII век. „Виктори“ е построен през 1765 г. и в началото на борда му е имало 100 оръдия с различен калибър. Строителството му започнало през 1759 г., а спускането на вода било 6 години по-късно.
„Виктори“ участвал в много морски битки, като най-известната е Трафалгарската, където бил флагман на английската флотилия. По време на легендарния сблъсък, на борда на „Victory“ бил ранен смъртоносно адмирал Нелсън.
Параметрите на ветроходния гигант, чийто конструктор е Томас Слейд, са забележителни. Дължината му по ватерлинията е 69 m, височината от кила до клотика на грота е 62,5 m, а площта на платната е 5 440 m². Скоростта му достига 11 възела. Екипажът му през различните периоди варирал около 1000 души.
През първата половина на 1790 г. корабите от британския флот трябвало да бъдат превъоръжени с нови оръдия, конструирани от инженера Томас Бломфелд. През 1803 г. „Victory“ бил ремонтиран основно. През 1805 г., по време на Трафалгарската битка, част от оръдията му били заменени с по-големи и добавени 2 нови. С тях общият брой достигнал 104.
Активната служба на „Виктори“ започнала през 1778 г., когато френския крал Людовик XVI заявил, че признава независимостта на северноамериканските щати и Франция ще установи с тях икономически и търговски отношения. В случай на необходимост тя щяла да защити с военните си кораби търговския път. В отговор английския крал Георг III отзовал посланика си в Париж, което обтегнало отношенията между двете държави и въздуха се понесла миризма на барут. За командващ флота на Великобритания бил назначен виконт Кепел. Той избрал „Victory“ за свой флагмански кораб. Първият капитан на „победителя“ бил Джон Линдзи. Той наредил да бъдат заменени 30-те 42-футови оръдия на пушечната палуба, с по-леки (32-фунтови). Това позволило да се намали товара на кораба и да се увеличи свободното пространство на палубата.
По време на Трафалгарската битка (21 октомври 1805 г.) между Великобритания и обединената френско - испанска флота, „Виктори“ бил флагман и оглавявал левия фланг на английския флот. Капитан на кораба по време на битката бил Томас Харди. На борда на „Виктори“ бил и адмирал Хорацио Нелсън. Той насърчавал моряците и повдигал бойния им дух. В началото на битката френският флагман „Бюсентор“ се насочил към „Виктори“. Французите имали реален шанс да превземат кораба с адмирала, но за щастие на помощ му се притекъл 98-оръдейния британски кораб „Темерер“. След ожесточена схватка френският ветроход „Редутабл“ се притекъл на помощ на флагмана си, врязъл се във „Виктори“ и го превзел на абордаж. Адмирал Нелсън бил смъртоносно ранен, но до победата на англичаните останал в съзнание. „Темерер“ успял да защити „Виктори“, избивайки повече от половината французи от „Редутабл“.
След 1812 г. корабът не взимал вече участие в боеве, а от януари 1922 г. Бил сложен на постоянен док в Портсмунт. Към настоящия момент той е приведен в състоянието, в което бил по времена Трафалгарската битка и е една от главните забележителности на Портсмунт.
"Airfix" е най-старата британска компания, която предлага сглобяеми модели, направени от пластмаса. От 1952 г. насам произвежда широка гама от комплекти за сглобяване, като най-често срещани са модели на военни и пътнически самолети, кораби, галеони, автомобили, космически ракети и совалки, както и фигури на войници. "Airfix" е първата компания във Великобритания, която представя процеса на изготвяне на пластмасовите части - "шприцоване". Това е процес, при който пластмасата се разтопява и "инжектира" в специална матрица, като след това се охлажда и детайлът се изважда. Това, разбира се, се прави с помощта на специални машини за леене на пластмаса.
Компанията издава собствено списание всеки месец - нарича се "Airfix Model World". Представлява пълно ръководство в света на стендовия моделизъм и е подходящ източник на информация както за начинаещи, така и за напреднали. Във всеки брой подробно се разглежда един сглобяем модел, а освен това в списанието ще може да прочетете и за последните новини, ревюта, полезни съвети "стъпка по стъпка", както и рубрика, в която експерти отговарят на запитвания от читатели, като по този начин всеки читател може да подобри уменията си в любимото си занимание. Как ли бихте реагирали обаче, ако разберете, че "Airfix" преди са били производители на гребени?
От гребени до сглобяеми модели
Всъщност компанията е основана през 1939 г. от Николас Кове - унгарски бежанец във Великобритания, превърнал се във известен бизнесмен. Смятал, че всички успешни компании трябва да бъдат в началото на фирмените указатели. Затова името компанията започва с буква "А", а така се родила марката "Airfix". Кове първоначално произвеждал гумени играчки, но след Втората световна война започнал да изработва пластмасови гребени и така компанията става първата, представила на Великобритания процесът "шприцоване".
През 40-те години известният производител на трактори Хари Фъргюсън се обръща към "Airfix" с молба да създадат малък и семпъл модел на един от тракторите му - Ferguson TE20. Изникнал проблем при производството на умаления трактор, затова решили да го направят на серия отделни части, които след това да бъдат сглобени от квалифицирани работници. В последствие сглобеният модел на трактора станал популярен и Фъргюсън дал позволението си за продължаване производството на още модели трактори под името "Airfix". На компанията е станало ясно, че ако комплектите са по-евтини, то продаваемостта им ще бъде много по-голяма. Затова, вместо вече сглобен модел, те започнали да продават комплектите си на части с инструкции за сглобяване. През 1952 г. "Airfix" произвежда първият си модел на кораб - този на "Golden Hind", като елементите му са направени от по-стабилна пластмаса.
Разцвет, падение и отново разцвет
След като стендовия моделизъм се превръща в широко разпространено хоби през 60-те и 70-те години, компанията продължава да трупа популярност и работи усърдно върху разширяването на асортимента от продукти, които предлага - включва модели и на мотори, влакове, военни превозни средства и фигури. По-голямата част от малките модели, които произвежда "Airfix" са в мащаб 1:72, а авоимоделите често са в мащаб 1:144.
През 80-те години на XX век интересът към стендовия моделизъм спаднал рязко, което се дължало на факта, че тогава на света били представени компютърните игри. Друг фактор е и появата на пазара на модели и играчки, направени от излят метал. "Airfix" са принудени да обявят банкрут и през 1986 г. били закупени от "Humbrol" - компания, която произвежда боички и аксесоари за сглобяеми модели. През 2006 г. претърпяват финансов срив и известният производител на модели на влакове и ЖП моделизъм "Hornby" купува марките "Humbrol" и "Airfix".
От 2007 г. насам специалистите от "Hornby" инвестират в програма, която да даде ново начало на марката "Airfix", като върне на пазара много от старите им модели. Това се оказва доста печеливша стратегия, която компанията продължава и до днес. Всичките заслуги на "Airfix", както и фактът, че дори и днес се продават някои от старите им комплекти, се дължат на факта, че компанията предлага точно това, което търсят хората, занимаващи се със стендов моделизъм.

Едни от основните серии продукти, които произвежда "Airfix", са:
  • самолети - военни и пътнически самолети, произвеждани от Първата световна война до днес; има разнообразие от мащаби - от 1:24 до 1:300;
  • военни кораби - срещат се модели на кораби, известни от и след Първата световна война; произвеждани са от "Airfix" в мащаби 1:400, 1:600 и 1:1200;
  • ракети и космически кораби - в мащаби 1:72 и 1:144;
  • автомобили, мотоциклети, фигури и също така модели на различни видове двигатели, като например на парен двигател.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • пластмасови елементи със сив цвят за сглобяване на макета
  • инструкции за сглобяване на макета
  • 8 цвята акрилни бои
  • 1 лепило
  • 2 четки за боички
Рейтинг
Рейтинг: 8.75 / 8 гласа 
За да оцените макета "Фрегата - H.M.S. Victory", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този макет, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват макета, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Фрегата - H.M.S. Victory


Сглобяем модел комплект с лепило и бои

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  89.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този макет може да бъде доставен в дните:
Понеделник 18-11-2019 г., Вторник 19-11-2019 г. или
Сряда 20-11-2019 г.
Продукт#62324
ВидМакет
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
ПроизводителAirfix
Категории
Мащаб1:180
Размери38.3 x 8.8 cm
МатериалПластмаса
Части353
За възрастНад 8 години
Размер на опаковката31.70 / 50.00 / 7.30 cm
Тегло0.810 kg
Каталожен номерA50049
EAN5014429500497
Още снимки на този макет
Опаковка на продукта
Описание
Корабът на Нейно величество (Her Majesty’s Ship - HMS) „Victory“ e единственият оцелял военен кораб, от който може да се съди за уменията на военоморските сили, корабните инженери и корабостроители на Великобритания от средата на XVIII век. „Виктори“ е построен през 1765 г. и в началото на борда му е имало 100 оръдия с различен калибър. Строителството му започнало през 1759 г., а спускането на вода било 6 години по-късно.
„Виктори“ участвал в много морски битки, като най-известната е Трафалгарската, където бил флагман на английската флотилия. По време на легендарния сблъсък, на борда на „Victory“ бил ранен смъртоносно адмирал Нелсън.
Параметрите на ветроходния гигант, чийто конструктор е Томас Слейд, са забележителни. Дължината му по ватерлинията е 69 m, височината от кила до клотика на грота е 62,5 m, а площта на платната е 5 440 m². Скоростта му достига 11 възела. Екипажът му през различните периоди варирал около 1000 души.
През първата половина на 1790 г. корабите от британския флот трябвало да бъдат превъоръжени с нови оръдия, конструирани от инженера Томас Бломфелд. През 1803 г. „Victory“ бил ремонтиран основно. През 1805 г., по време на Трафалгарската битка, част от оръдията му били заменени с по-големи и добавени 2 нови. С тях общият брой достигнал 104.
Активната служба на „Виктори“ започнала през 1778 г., когато френския крал Людовик XVI заявил, че признава независимостта на северноамериканските щати и Франция ще установи с тях икономически и търговски отношения. В случай на необходимост тя щяла да защити с военните си кораби търговския път. В отговор английския крал Георг III отзовал посланика си в Париж, което обтегнало отношенията между двете държави и въздуха се понесла миризма на барут. За командващ флота на Великобритания бил назначен виконт Кепел. Той избрал „Victory“ за свой флагмански кораб. Първият капитан на „победителя“ бил Джон Линдзи. Той наредил да бъдат заменени 30-те 42-футови оръдия на пушечната палуба, с по-леки (32-фунтови). Това позволило да се намали товара на кораба и да се увеличи свободното пространство на палубата.
По време на Трафалгарската битка (21 октомври 1805 г.) между Великобритания и обединената френско - испанска флота, „Виктори“ бил флагман и оглавявал левия фланг на английския флот. Капитан на кораба по време на битката бил Томас Харди. На борда на „Виктори“ бил и адмирал Хорацио Нелсън. Той насърчавал моряците и повдигал бойния им дух. В началото на битката френският флагман „Бюсентор“ се насочил към „Виктори“. Французите имали реален шанс да превземат кораба с адмирала, но за щастие на помощ му се притекъл 98-оръдейния британски кораб „Темерер“. След ожесточена схватка френският ветроход „Редутабл“ се притекъл на помощ на флагмана си, врязъл се във „Виктори“ и го превзел на абордаж. Адмирал Нелсън бил смъртоносно ранен, но до победата на англичаните останал в съзнание. „Темерер“ успял да защити „Виктори“, избивайки повече от половината французи от „Редутабл“.
След 1812 г. корабът не взимал вече участие в боеве, а от януари 1922 г. Бил сложен на постоянен док в Портсмунт. Към настоящия момент той е приведен в състоянието, в което бил по времена Трафалгарската битка и е една от главните забележителности на Портсмунт.
За Airfix
"Airfix" е най-старата британска компания, която предлага сглобяеми модели, направени от пластмаса. От 1952 г. насам произвежда широка гама от комплекти за сглобяване, като най-често срещани са модели на военни и пътнически самолети, кораби, галеони, автомобили, космически ракети и совалки, както и фигури на войници. "Airfix" е първата компания във Великобритания, която представя процеса на изготвяне на пластмасовите части - "шприцоване". Това е процес, при който пластмасата се разтопява и "инжектира" в специална матрица, като след това се охлажда и детайлът се изважда. Това, разбира се, се прави с помощта на специални машини за леене на пластмаса.
Компанията издава собствено списание всеки месец - нарича се "Airfix Model World". Представлява пълно ръководство в света на стендовия моделизъм и е подходящ източник на информация както за начинаещи, така и за напреднали. Във всеки брой подробно се разглежда един сглобяем модел, а освен това в списанието ще може да прочетете и за последните новини, ревюта, полезни съвети "стъпка по стъпка", както и рубрика, в която експерти отговарят на запитвания от читатели, като по този начин всеки читател може да подобри уменията си в любимото си занимание. Как ли бихте реагирали обаче, ако разберете, че "Airfix" преди са били производители на гребени?
От гребени до сглобяеми модели
Всъщност компанията е основана през 1939 г. от Николас Кове - унгарски бежанец във Великобритания, превърнал се във известен бизнесмен. Смятал, че всички успешни компании трябва да бъдат в началото на фирмените указатели. Затова името компанията започва с буква "А", а така се родила марката "Airfix". Кове първоначално произвеждал гумени играчки, но след Втората световна война започнал да изработва пластмасови гребени и така компанията става първата, представила на Великобритания процесът "шприцоване".
През 40-те години известният производител на трактори Хари Фъргюсън се обръща към "Airfix" с молба да създадат малък и семпъл модел на един от тракторите му - Ferguson TE20. Изникнал проблем при производството на умаления трактор, затова решили да го направят на серия отделни части, които след това да бъдат сглобени от квалифицирани работници. В последствие сглобеният модел на трактора станал популярен и Фъргюсън дал позволението си за продължаване производството на още модели трактори под името "Airfix". На компанията е станало ясно, че ако комплектите са по-евтини, то продаваемостта им ще бъде много по-голяма. Затова, вместо вече сглобен модел, те започнали да продават комплектите си на части с инструкции за сглобяване. През 1952 г. "Airfix" произвежда първият си модел на кораб - този на "Golden Hind", като елементите му са направени от по-стабилна пластмаса.
Разцвет, падение и отново разцвет
След като стендовия моделизъм се превръща в широко разпространено хоби през 60-те и 70-те години, компанията продължава да трупа популярност и работи усърдно върху разширяването на асортимента от продукти, които предлага - включва модели и на мотори, влакове, военни превозни средства и фигури. По-голямата част от малките модели, които произвежда "Airfix" са в мащаб 1:72, а авоимоделите често са в мащаб 1:144.
През 80-те години на XX век интересът към стендовия моделизъм спаднал рязко, което се дължало на факта, че тогава на света били представени компютърните игри. Друг фактор е и появата на пазара на модели и играчки, направени от излят метал. "Airfix" са принудени да обявят банкрут и през 1986 г. били закупени от "Humbrol" - компания, която произвежда боички и аксесоари за сглобяеми модели. През 2006 г. претърпяват финансов срив и известният производител на модели на влакове и ЖП моделизъм "Hornby" купува марките "Humbrol" и "Airfix".
От 2007 г. насам специалистите от "Hornby" инвестират в програма, която да даде ново начало на марката "Airfix", като върне на пазара много от старите им модели. Това се оказва доста печеливша стратегия, която компанията продължава и до днес. Всичките заслуги на "Airfix", както и фактът, че дори и днес се продават някои от старите им комплекти, се дължат на факта, че компанията предлага точно това, което търсят хората, занимаващи се със стендов моделизъм.

Едни от основните серии продукти, които произвежда "Airfix", са:
  • самолети - военни и пътнически самолети, произвеждани от Първата световна война до днес; има разнообразие от мащаби - от 1:24 до 1:300;
  • военни кораби - срещат се модели на кораби, известни от и след Първата световна война; произвеждани са от "Airfix" в мащаби 1:400, 1:600 и 1:1200;
  • ракети и космически кораби - в мащаби 1:72 и 1:144;
  • автомобили, мотоциклети, фигури и също така модели на различни видове двигатели, като например на парен двигател.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • пластмасови елементи със сив цвят за сглобяване на макета
  • инструкции за сглобяване на макета
  • 8 цвята акрилни бои
  • 1 лепило
  • 2 четки за боички
Назад към "Модели и макети на военни класически кораби"
Галеон - Golden Hind
Сглобяем модел на кораб от дърво
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво