Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Хоби    ...    ...    Парни  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Хоби    ЖП Моделизъм    Локомотиви    Парни    Парен локомотив - BR 54.15-17 - ЖП модел
Търсене
Моделизъм
Според материала
Работилница

Парен локомотив - BR 54.15-17


ЖП модел

Цена:  520.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този макет може да бъде доставен в дните:
Вторник 23-07-2019 г. или
Сряда 24-07-2019 г.
Продукт#56377
ВидМакет
НаличностДа, на склад
Физически наличен на склад.
ПроизводителFleischmann
Категории
ЕпохаПериод III: 1945 - 1970 година
МащабHO - 1:87
Размери20.1 cm
МатериалПластмаса и метал
За възрастНад 15 години
Тегло0.600 kg
Каталожен номер414401
  • Описание
  • За Fleischmann
Локомотивът е умален модел на парен локомотив BR 54.15-17, използван в Германия от DB - German Federal Railways.

  • Захранване - Прав ток (DC)
  • Дължина на локомотива - 20.1 cm
  • Възможност за поставяне на цифров декодер - Да
  • Стандартен вал - Да
  • Стандартни шахти за закачане - Да
  • Задвижващи колела - 2 броя
  • Задвижващи оси - 2 броя
  • Светлини на локомотива - бяла и червена в зависимост от посоката на движение на локомотива

Оригинално описание:
Die Gattung G 3/4 H der Königlich Bayerischen Staatsbahn wurde zwischen 1919 und 1923 gebaut. Auffallend an ihr waren im Vergleich zur älteren G 3/4 N das Heißdampftriebwerk, der Speisewasservorwärmer, der größere und höher liegende Kessel und die wiedereingeführte Adamsachse. Die bei der DRG als BR 54.15-17 eingruppierte Lok war die leistungsstärkste Dampflok Europas mit der Achsfolge 1‘C und dennoch sparsamer als ihre Vorgängerinnen. Alle 225 gebauten Exemplare wurden von der DRG übernommen und erhielten die Betriebsnummern 54 1501- 1725. Die meisten Loks überstanden den II. Weltkrieg. Konzipiert für den Güterzugverkehr wurden die Maschinen aber auch vor Reisezügen eingesetzt. Die letzte Exemplare waren beim Bw Nürnberg Rbf im Einsatz.
"Качеството е вечно!" Малко компании демонстрират истинността на това твърдение по-добре от "Fleischmann". Компанията е основана през 1887 г. от Жан Флайшман в германския град Нюрнберг. Днес седалището на модерната компания се намира в съседен Хайлсброн, на по-малко от 30 километра от Нюрнберг. Немското качество се отправя по целия свят от тук.
Високият ангажимент към качеството, характерно за "Fleischmann" за повече от век история, утвърждава позицията на компанията като водещ производител на модели на железници.

Опирайки се на дългогодишния си опит, "Fleischmann" предлага широка гама от продукти, включително железопътните превозни средства, линии и аксесоари в мащаби H0 и N. "Fleischmann" заявява и присъствието си за бъдещите поколения с пионерски иновации. Важен момент в това отношение е създаването системата за контрол на Z21, която за първи път свързва виртуална и реална игра, като извежда на ново ниво хобито на железопътния моделизъм.

С тази система могат да се контролират всички части на композицията - локомотивите и вагоните, през смартфона или таблета. А на таблета това може да се направи фотореалистично - от позицията на кабините на оригиналните локомотивите на машиниста. Което означава, че оформлението представя гледната точка на един истински машинист!
Могат да се контролират всички компоненти на мини модела чрез сензорен екран - скоростта, звука, сигналните функции на локомотивите, както и маршрутите за движение.

И това е само един от примерите, които доказват, че "Fleischmann" успешно съчетава опитa и традицията и с най-съвременните технологии. Компанията се превръща в образец, когато става дума за прототип, съчетаващ достоверност и функционалност. Целта ѝ е е да омае начинаещите моделисти, а за професионалистите да се превърне в дългосрочен партньор в тяхното очарователно хоби, обхващащо всички поколения. А това се постига с подробно пресъздаден дизайн и надеждност на модела.

Качеството е доказано и сертифицирано. Конструкциите са обмислени до последния детайл, а стриктният контрол на качеството гарантира, че всички железопътни ентусиасти ще могат да се ползват от своите модели за дълго време. Топ-инженери и майстори комбинират уменията си, за да създадат малки шедьоври. Един локомотив с мащаб N например се състои от около 200 отделни части, пресъздадени с най-висока точност.
"Fleischmann" работи в съответствие със строги правила за осигуряване на качеството, които обхващат целия производствен процес. Нито един продукт не напуска завода, без да е минал през качествен контрол. Фактът, че съоръжението "Modelleisenbahn München GmbH" в Арад е първата фабрика в железопътния бранш, получила немски сертификат ISO 9001, е още едно доказателство, че качеството е приоритет на "Fleischmann".

Мащабът Н0 винаги е бил в центъра на германската железопътна история. При тази продуктова линия "Fleischmann" е не само специалистът за парни локомотиви, но и поставя железницата на бъдещето върху релсите - с разработването на съвременен модел като ICE BR 407.
Широката гама продукти от мащаба N прави Флайшман международен пазарен лидер в този сектор. Колекцията включва над 350 висококвалифицирани подробни модели, като обхватът непрекъснато и целенасочено се разширява още.

Към момента Modelleisenbahn München GmbH Флайшман е част от Modelleisenbahn Holding GmbH, към който принадлежи и австрийският производител Roco. Двете марки функционират отделно, като се възползват от ползите на общи проекти за развитие, маркетинг и поръчки.

А ето и някои от постиженията на "Fleischmann" за нейната дългогодишна история:


  • 1887 Създадената от Жан Флайшман компания започва производство на тенекиени играчки за следващото десетилетие (кораби, самолети, магнитни морски играчки)
  • 1910 "Fleischmann" взима участие на световното изложение в Брюксел. Полученият златен медал е признание за високото качество на играчките.
  • 1934 Продуктовата гама се разширява непрекъснато. Добавени са и два самолета, включително известният модел DO X
  • 1938 Парни двигатели и първият модел линии (модели, придобити от компанията Doll & Co.), паралелно развитие на собствени железопътни модели на компанията
  • 1949 "Fleischmann" предлага революционната технология 2 Rail DC,
  • 1952 Представяне на мащаба Н0.
  • 1967 Въведена е първaта електроника: "Prima-Lux" придава блясък на жп моделизма. Производството се разширява и със серия "Monte Carlo Rally".
  • 1968 Успешен старт на мащаба N с промишлен локомотив и три товарни вагона.
  • 1981 Световен рекорд, поставен от "Fleischmann"! Локомотив, който работи на витрина, изминава 2299 км с първия си двигател! Производителят отбелязва, че този локомотив и до днес е в изправност.
  • 1982 Представяне на "Profi-Gleis" - нов тип релси с баластно легло.
  • 1986 "FMZ Multi Train Control“ идва на пазара като най-съвременна компютърна технология за времето си.
  • 1999 Създаден е прототипът на мини модел ICE T
  • 2000 Цифровaта система за коннтрол на няколко влака с TWIN технология е хит между феновете на железопътните модели
  • 2008 "Fleischmann" става част от Modelleisenbahn Holding GmbH заедно с "Roco"
  • 2012 "Fleischmann" предлага иновативна система за контрол Z21, съвместима с таблет и смартфон.
  • 2013 е годината на модела ICE в серията 407, емблема на германския железопътен транспорт - произведена в точен мащаб 1:87

Разбира се, това са само част от успехите, на които се дължи отличният имидж на "Fleischmann". Те обаче добре илюстрират непрекъснатият стремеж на компанията да удовлетвори страстта на жп моделистите от всички поколения със съвършен баланс между качество, дизайн и функции.
Рейтинг
Рейтинг: 5.88 / 8 гласа 
За да оцените макета "Парен локомотив - BR 54.15-17", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този макет, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват макета, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Парен локомотив - BR 54.15-17


ЖП модел

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  520.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този макет може да бъде доставен в дните:
Вторник 23-07-2019 г. или
Сряда 24-07-2019 г.
Продукт#56377
ВидМакет
НаличностДа, на склад
Физически наличен на склад.
ПроизводителFleischmann
Категории
ЕпохаПериод III: 1945 - 1970 година
МащабHO - 1:87
Размери20.1 cm
МатериалПластмаса и метал
За възрастНад 15 години
Тегло0.600 kg
Каталожен номер414401
Описание
Локомотивът е умален модел на парен локомотив BR 54.15-17, използван в Германия от DB - German Federal Railways.

  • Захранване - Прав ток (DC)
  • Дължина на локомотива - 20.1 cm
  • Възможност за поставяне на цифров декодер - Да
  • Стандартен вал - Да
  • Стандартни шахти за закачане - Да
  • Задвижващи колела - 2 броя
  • Задвижващи оси - 2 броя
  • Светлини на локомотива - бяла и червена в зависимост от посоката на движение на локомотива

Оригинално описание:
Die Gattung G 3/4 H der Königlich Bayerischen Staatsbahn wurde zwischen 1919 und 1923 gebaut. Auffallend an ihr waren im Vergleich zur älteren G 3/4 N das Heißdampftriebwerk, der Speisewasservorwärmer, der größere und höher liegende Kessel und die wiedereingeführte Adamsachse. Die bei der DRG als BR 54.15-17 eingruppierte Lok war die leistungsstärkste Dampflok Europas mit der Achsfolge 1‘C und dennoch sparsamer als ihre Vorgängerinnen. Alle 225 gebauten Exemplare wurden von der DRG übernommen und erhielten die Betriebsnummern 54 1501- 1725. Die meisten Loks überstanden den II. Weltkrieg. Konzipiert für den Güterzugverkehr wurden die Maschinen aber auch vor Reisezügen eingesetzt. Die letzte Exemplare waren beim Bw Nürnberg Rbf im Einsatz.
За Fleischmann
"Качеството е вечно!" Малко компании демонстрират истинността на това твърдение по-добре от "Fleischmann". Компанията е основана през 1887 г. от Жан Флайшман в германския град Нюрнберг. Днес седалището на модерната компания се намира в съседен Хайлсброн, на по-малко от 30 километра от Нюрнберг. Немското качество се отправя по целия свят от тук.
Високият ангажимент към качеството, характерно за "Fleischmann" за повече от век история, утвърждава позицията на компанията като водещ производител на модели на железници.

Опирайки се на дългогодишния си опит, "Fleischmann" предлага широка гама от продукти, включително железопътните превозни средства, линии и аксесоари в мащаби H0 и N. "Fleischmann" заявява и присъствието си за бъдещите поколения с пионерски иновации. Важен момент в това отношение е създаването системата за контрол на Z21, която за първи път свързва виртуална и реална игра, като извежда на ново ниво хобито на железопътния моделизъм.

С тази система могат да се контролират всички части на композицията - локомотивите и вагоните, през смартфона или таблета. А на таблета това може да се направи фотореалистично - от позицията на кабините на оригиналните локомотивите на машиниста. Което означава, че оформлението представя гледната точка на един истински машинист!
Могат да се контролират всички компоненти на мини модела чрез сензорен екран - скоростта, звука, сигналните функции на локомотивите, както и маршрутите за движение.

И това е само един от примерите, които доказват, че "Fleischmann" успешно съчетава опитa и традицията и с най-съвременните технологии. Компанията се превръща в образец, когато става дума за прототип, съчетаващ достоверност и функционалност. Целта ѝ е е да омае начинаещите моделисти, а за професионалистите да се превърне в дългосрочен партньор в тяхното очарователно хоби, обхващащо всички поколения. А това се постига с подробно пресъздаден дизайн и надеждност на модела.

Качеството е доказано и сертифицирано. Конструкциите са обмислени до последния детайл, а стриктният контрол на качеството гарантира, че всички железопътни ентусиасти ще могат да се ползват от своите модели за дълго време. Топ-инженери и майстори комбинират уменията си, за да създадат малки шедьоври. Един локомотив с мащаб N например се състои от около 200 отделни части, пресъздадени с най-висока точност.
"Fleischmann" работи в съответствие със строги правила за осигуряване на качеството, които обхващат целия производствен процес. Нито един продукт не напуска завода, без да е минал през качествен контрол. Фактът, че съоръжението "Modelleisenbahn München GmbH" в Арад е първата фабрика в железопътния бранш, получила немски сертификат ISO 9001, е още едно доказателство, че качеството е приоритет на "Fleischmann".

Мащабът Н0 винаги е бил в центъра на германската железопътна история. При тази продуктова линия "Fleischmann" е не само специалистът за парни локомотиви, но и поставя железницата на бъдещето върху релсите - с разработването на съвременен модел като ICE BR 407.
Широката гама продукти от мащаба N прави Флайшман международен пазарен лидер в този сектор. Колекцията включва над 350 висококвалифицирани подробни модели, като обхватът непрекъснато и целенасочено се разширява още.

Към момента Modelleisenbahn München GmbH Флайшман е част от Modelleisenbahn Holding GmbH, към който принадлежи и австрийският производител Roco. Двете марки функционират отделно, като се възползват от ползите на общи проекти за развитие, маркетинг и поръчки.

А ето и някои от постиженията на "Fleischmann" за нейната дългогодишна история:


  • 1887 Създадената от Жан Флайшман компания започва производство на тенекиени играчки за следващото десетилетие (кораби, самолети, магнитни морски играчки)
  • 1910 "Fleischmann" взима участие на световното изложение в Брюксел. Полученият златен медал е признание за високото качество на играчките.
  • 1934 Продуктовата гама се разширява непрекъснато. Добавени са и два самолета, включително известният модел DO X
  • 1938 Парни двигатели и първият модел линии (модели, придобити от компанията Doll & Co.), паралелно развитие на собствени железопътни модели на компанията
  • 1949 "Fleischmann" предлага революционната технология 2 Rail DC,
  • 1952 Представяне на мащаба Н0.
  • 1967 Въведена е първaта електроника: "Prima-Lux" придава блясък на жп моделизма. Производството се разширява и със серия "Monte Carlo Rally".
  • 1968 Успешен старт на мащаба N с промишлен локомотив и три товарни вагона.
  • 1981 Световен рекорд, поставен от "Fleischmann"! Локомотив, който работи на витрина, изминава 2299 км с първия си двигател! Производителят отбелязва, че този локомотив и до днес е в изправност.
  • 1982 Представяне на "Profi-Gleis" - нов тип релси с баластно легло.
  • 1986 "FMZ Multi Train Control“ идва на пазара като най-съвременна компютърна технология за времето си.
  • 1999 Създаден е прототипът на мини модел ICE T
  • 2000 Цифровaта система за коннтрол на няколко влака с TWIN технология е хит между феновете на железопътните модели
  • 2008 "Fleischmann" става част от Modelleisenbahn Holding GmbH заедно с "Roco"
  • 2012 "Fleischmann" предлага иновативна система за контрол Z21, съвместима с таблет и смартфон.
  • 2013 е годината на модела ICE в серията 407, емблема на германския железопътен транспорт - произведена в точен мащаб 1:87

Разбира се, това са само част от успехите, на които се дължи отличният имидж на "Fleischmann". Те обаче добре илюстрират непрекъснатият стремеж на компанията да удовлетвори страстта на жп моделистите от всички поколения със съвършен баланс между качество, дизайн и функции.
Назад към "Модели и макети на парни локомотиви"
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво