Брой части: 179.
Дължина на кораба: 24 cm.
Мащаб на комплекта: 1:200.
За да може да сглобите и залепите този макет, ви е необходимо лепило.
Елементите на модела са направени от едноцветна пластмаса. Моделът може да се оцвети с боички.
За Галеоните
Галеоните били основните плавателни съдове на Испанската Армада. Те започнали да навлизат в употреба през XIV в., малко след големите караки, от които били доста по-малки и маневрени. Галеоните били многопалубни платноходи, със силно артилерийско въоръжение. Използвали се както за военни, така и за търговски цели. За първи път името "галеон" се среща в документ от второто десетилетие на XVI в., където се споменава, че се използват срещу варварските северноафрикански държави. В зората на създаването си галеоните комбинирали платната с гребла. Пример за такива галеони били венецианските от края на XIV век. Постепенно, към средата на XV в., веслата изчезнали и галеоните останали само с платна.
Поради своята бързина, те изместили караките и в продължение на почти два века десетки галеони доставяли злато, сребро, тютюн, индиго, кохинил и др. от Америка за Испания.
Снижаването на баковата надстройка и удължаването на корпуса на галеоните довело до увеличаване на устойчивостта и намаляване на вълновото им съпротивление. В следствие на тези две изменения, галеоните се утвърдили като най-бързите и маневрени плавателни съдове за този период. Те се отличавали от ранните кораби по това, че били по-дълги, по-ниски, с правоъгълна вместо с кръгла кърма, с издаден напред галюн, който е по-ниско от бака. Водоизместимостта на галеоните била около 500 тона (при манилските достига 2000 тона). Корпусът им обичайно бил строен от дъб или друго твърдо дърво, а рангоута - от бреза.
Поради своята бързина, те изместили караките и в продължение на почти два века десетки галеони доставяли злато, сребро, тютюн, индиго, кохинил и др. от Америка за Испания.
Снижаването на баковата надстройка и удължаването на корпуса на галеоните довело до увеличаване на устойчивостта и намаляване на вълновото им съпротивление. В следствие на тези две изменения, галеоните се утвърдили като най-бързите и маневрени плавателни съдове за този период. Те се отличавали от ранните кораби по това, че били по-дълги, по-ниски, с правоъгълна вместо с кръгла кърма, с издаден напред галюн, който е по-ниско от бака. Водоизместимостта на галеоните била около 500 тона (при манилските достига 2000 тона). Корпусът им обичайно бил строен от дъб или друго твърдо дърво, а рангоута - от бреза.
Препоръчани боички от производителя за оцветяване на модела - "Humbrol":
- 148 Radom Tan
- 16 Gold
- 54 Brass
- 60 Scarlet
- 34 White
- 33 Black
- 110 Natural Wood
- 103 Cream
- 117 US Light Green
- 98 Chocolate
- 61 Flesh
- 186 Brown
- 15 Midnight Blue