Дължината на сглобения модел: 26.5 cm.
Височина на сглобения модел: 15.8 cm.
За да може да сглобите и залепите този макет, ви е необходимо лепило.
Елементите на модела са направени от едноцветна пластмаса. Моделът може да се оцвети с боички.
За Gorch Fock
Баркът е вид ветроходен кораб с плоскодънен корпус. Думата "барк" означава "тримачтов кораб", но се срещат 4 и 5-мачтови. Трите основни мачти на барка се наричат фокмачта, гротмачта и бизанмачта. Платната на всички мачти са прави, с изключение на тези на бизана, които са коси. Баркът е бил разпространен от края на XVIII до началото на XIX век и се е използвал основно за транспорт на стоки. Най-големите ветроходи от този вид са "Седов" и "Крузенщерн", построени в Германия през 1920 година. След Втората световна война те са предадени на СССР.
Моделът "Gorch Fock" е изключително точно копие на немския тримачтов учебен барк "Gorch Fock". Неговата история започва с трагичен инцидент - преобръщането на друг учебен кораб в Балтийско море, причинило смъртта на шестдесет и девет курсанта. Германският флот поръчал нов учебен кораб на корабостроителницата "Blohm&Voss" в Хамбург. Баркът е завършен само за 100 дни. На 3 май 1933 г. корабът е пуснат на вода и е кръстен "Gorch Fock", в чест на немския писател Йохан Кинау, чийто псевдоним е "Gorch Fock".
"Gorch Fock" е тримачтов барк. Той е с квадратни платна, корпусът му е стоманен, с дължина 82,1 m и ширина 12 m. При пълно натоварване има изместване 1510 тона. Оборудван е със спомагателен двигател от 410 kW (550 к.с.).
За разлика от своя трагично потънал предшественик, "Gorch Fock" е проектиран да бъде устойчив срещу преобръщане. Той служи като кораб за обучение на немските военноморски сили преди Втората световна война. По време на войната, баркът е използван като кораб-офис. На 1 май 1945 година, получава сериозни повреди в плитките води край Рюген, когато търпи 45-минутен танков обстрел от съветската армия.
Ремонтиран е в немска корабостроителница между 1948 и 1950 година, по поръчка на Съветския съюз, който го получава като компенсация след Втората световна война. Баркът е наречен "Товариш" ("другарю" на руски) през 1951 година и е пуснат в експлоатация като учебен плавателен съд. Неговият нов дом е пристанището в Одеса. Прави околосветско пътешествие през 1957 година и печели два пъти състезание за управление на платноходи през 1974 и 1976 година.
След разпадането на Съветския съюз през 1991 година, "Товариш" плава под украински флаг до 1993 година. През 1995 година отплава за Нюкасъл, където частни спонсори имали намерение да го ремонтират. През 1999 година корабът е транспортиран до Вилхелмсхафен, където остава в продължение на четири години. През 2003 година е кръстен отново "Gorch Fock" и е превърнат в музей.
Моделът "Gorch Fock" е изключително точно копие на немския тримачтов учебен барк "Gorch Fock". Неговата история започва с трагичен инцидент - преобръщането на друг учебен кораб в Балтийско море, причинило смъртта на шестдесет и девет курсанта. Германският флот поръчал нов учебен кораб на корабостроителницата "Blohm&Voss" в Хамбург. Баркът е завършен само за 100 дни. На 3 май 1933 г. корабът е пуснат на вода и е кръстен "Gorch Fock", в чест на немския писател Йохан Кинау, чийто псевдоним е "Gorch Fock".
"Gorch Fock" е тримачтов барк. Той е с квадратни платна, корпусът му е стоманен, с дължина 82,1 m и ширина 12 m. При пълно натоварване има изместване 1510 тона. Оборудван е със спомагателен двигател от 410 kW (550 к.с.).
За разлика от своя трагично потънал предшественик, "Gorch Fock" е проектиран да бъде устойчив срещу преобръщане. Той служи като кораб за обучение на немските военноморски сили преди Втората световна война. По време на войната, баркът е използван като кораб-офис. На 1 май 1945 година, получава сериозни повреди в плитките води край Рюген, когато търпи 45-минутен танков обстрел от съветската армия.
Ремонтиран е в немска корабостроителница между 1948 и 1950 година, по поръчка на Съветския съюз, който го получава като компенсация след Втората световна война. Баркът е наречен "Товариш" ("другарю" на руски) през 1951 година и е пуснат в експлоатация като учебен плавателен съд. Неговият нов дом е пристанището в Одеса. Прави околосветско пътешествие през 1957 година и печели два пъти състезание за управление на платноходи през 1974 и 1976 година.
След разпадането на Съветския съюз през 1991 година, "Товариш" плава под украински флаг до 1993 година. През 1995 година отплава за Нюкасъл, където частни спонсори имали намерение да го ремонтират. През 1999 година корабът е транспортиран до Вилхелмсхафен, където остава в продължение на четири години. През 2003 година е кръстен отново "Gorch Fock" и е превърнат в музей.