Дължина на самолета: 30 cm
Дължина на крилата: 41.9 cm
За да може да сглобите и залепите този макет, ви е необходимо лепило.
Елементите на модела са направени от едноцветна пластмаса. Моделът може да се оцвети с боички.
За Junkers Ju88 A-4
През 1934 година немското Имперско министерство на въздухоплаването обявява конкурс за разработката на тежък двумоторен изтребител-щурмови самолет, по немската класификация от този период: "боен разрушител". Конкурсът е спечелен от проекта на "BFM Messerschitt Bf 110". Във фирмата Junkers през 1945 година също започва работа по задачата за нов разрушител, като са разработени два проекта: Ju 85 (с двукилев вертикален стабилизатор) и Ju 88 (с класически еднокилев). Над проектите работят А. Гаснер и В. Еверс, авиационни инженери, имащи сериозен опит от работата си в американски самолетостроителни заводи.
Според разработения план за производството на Ju88, месечно от заводите трябва да излитат по 300 машини, като до средата на 1940 година трябва да има налични 2500 самолета, с които да се подмени целия бомбардировъчен авиопарк.
Корпусите на машините са се произвеждали в заводите на Junkers в Ашенслебен, оперението в заводите на фирмата в Халберщад и Леополдсшал, а крайният монтаж се реализира в заводите в Бернбург. Компонентите за самолетите се произвеждат и в заводите на Henschel, Arado, AEG, Dornier, Heinkel, ATG, Siebel, Volkswagen и Opel.
Първите 28 предсерийни машини плюс 50 серийни Ju 88A-1 са поръчани в началото на 1938 година. Серийното производство започва през 1939 година и продължава до 1945 година, като общият брой на произведените машини е 14 948; от тях 9122 бомбардировача, 3964 изтребителя и 1862 разузнавателни самолета.
Според разработения план за производството на Ju88, месечно от заводите трябва да излитат по 300 машини, като до средата на 1940 година трябва да има налични 2500 самолета, с които да се подмени целия бомбардировъчен авиопарк.
Корпусите на машините са се произвеждали в заводите на Junkers в Ашенслебен, оперението в заводите на фирмата в Халберщад и Леополдсшал, а крайният монтаж се реализира в заводите в Бернбург. Компонентите за самолетите се произвеждат и в заводите на Henschel, Arado, AEG, Dornier, Heinkel, ATG, Siebel, Volkswagen и Opel.
Първите 28 предсерийни машини плюс 50 серийни Ju 88A-1 са поръчани в началото на 1938 година. Серийното производство започва през 1939 година и продължава до 1945 година, като общият брой на произведените машини е 14 948; от тях 9122 бомбардировача, 3964 изтребителя и 1862 разузнавателни самолета.
Препоръчани боички от производителя за оцветяване на модела "Revell":
Главни цветове:
Допълнителни:
- 9 Атрацитно сив / Anthrazit
- 15 Жълт / Gelb
- 39 Тъмно зелен / Dunkelgrün
- 40 Зеленикаво-черен / Schwarzgrün
- 45 Светло маслинен / Helloliv
- 49 Светло син / Hellblau
- 52 Син / Blau
- 77 Прахово сив / Staubgrau
- 83 Ръждиво кафяв / Rost
- 85 Кафяв / Braun
- 91 Стоманен / Eisen
- 99 Алуминиев / Aluminium
- 302 Черен / Schwarz
Допълнителни:
- 5 Бял / Weiβ
- 36 Наситено червен / Karminrot
- 84 Тъмно кафяв / Lederbraun
- 364 Листно зелен / Laubgrün