Мащаб на модела: 1:72.
Този комплект е подходящ за начинаещи и не много напреднали моделисти, тъй като се сглобява бързо, а в комплекта са включени боички, четки и лепило.
За Tornado IDS
"Tornada IDS" (IDS - Interdiction strike, в превод на български "възпиращ удар") е базов вариант на "Panavia Tornado". В Англия обозначението на този вариант е "Tornado GR Mk.1/4" или както често се среща "Tornado GR1/GR4". Изпълнен е по класическата аеродинамична схема, крилото е високо разположено с изменяема в полет геометрия, вертикалният стабилизатор е един, а хоризонталните са целоподвижни. Неподвижните части на крилото са със стреловидност от 60°, а стреловидността на подвижните може да се променя в диапазона от 25° до 67°. Въздухозаборниците са два, регулируеми, с правоъгълно сечение и са разположени от двете страни на тялото. Двигателите са турбореактивни "Turbo Union RB.199-34" с реверс на тягата.
Първите две партиди са с двигатели "RB.199-34 Mk.101" с тяга 4100 kgf (kgf-килограм-сила), а от третата партида нататък с "RB.199-34 Mk.103" с тяга на форсаж 7675 kgf. Самолетите са с напълно съвременно за времето си радиоелектронно и пилотажно-навигацинно оборудване, което непрекъснато се модернизира в съответствие с новите изисквания.
Въоръжението на изтребителя е много разнообразно и е специфично за държавата-оператор на самолета. Вграденото въоръжение се състои от две 27-милиметрови авиационни оръдия "Mauser BK-27", а бойният товар се окачва на седем възела - три под тялото и четири под крилата. Английските самолети носят стандартните за НАТО свободно падащи бомби с калибър 227 - 454 kg, управляемите "Paveway II", бомбовите касети "BL-755" и "JP-233", ракетите въздух-земя "AGM-65 Maverick", "Brimstone missile", съвременните крилати ракети "Storm Shadow" и "Taurus KEPD 350", противокорабни ракети "Sea Eagle", противорадиолокационни (антирадарни) ракети "ALARM", както и ракети въздух-въздух "АИМ-9 Sidewinder", "IRIS-T" или "AIM-132 ASRAAM". Немските и италианските "Tornado" носят свободно падащи на НАТО със същия калибър, бомбови касети "MW-1", противорадиолокационни ракети "AGM-88 HARM", противокорабни ракети "AS.34 Kormoran" и ракети въздух-въздух "AIM-9 Sidewinder". Освен това всички "Tornado IDS" могат да използват окачваеми контейнери за РЕП (радиоелектронно противодействие).
Първите две партиди са с двигатели "RB.199-34 Mk.101" с тяга 4100 kgf (kgf-килограм-сила), а от третата партида нататък с "RB.199-34 Mk.103" с тяга на форсаж 7675 kgf. Самолетите са с напълно съвременно за времето си радиоелектронно и пилотажно-навигацинно оборудване, което непрекъснато се модернизира в съответствие с новите изисквания.
Въоръжението на изтребителя е много разнообразно и е специфично за държавата-оператор на самолета. Вграденото въоръжение се състои от две 27-милиметрови авиационни оръдия "Mauser BK-27", а бойният товар се окачва на седем възела - три под тялото и четири под крилата. Английските самолети носят стандартните за НАТО свободно падащи бомби с калибър 227 - 454 kg, управляемите "Paveway II", бомбовите касети "BL-755" и "JP-233", ракетите въздух-земя "AGM-65 Maverick", "Brimstone missile", съвременните крилати ракети "Storm Shadow" и "Taurus KEPD 350", противокорабни ракети "Sea Eagle", противорадиолокационни (антирадарни) ракети "ALARM", както и ракети въздух-въздух "АИМ-9 Sidewinder", "IRIS-T" или "AIM-132 ASRAAM". Немските и италианските "Tornado" носят свободно падащи на НАТО със същия калибър, бомбови касети "MW-1", противорадиолокационни ракети "AGM-88 HARM", противокорабни ракети "AS.34 Kormoran" и ракети въздух-въздух "AIM-9 Sidewinder". Освен това всички "Tornado IDS" могат да използват окачваеми контейнери за РЕП (радиоелектронно противодействие).