Мащаб на модела: 1:35.
За да може да сглобите и залепите този макет, ви е необходимо лепило.
Елементите на модела са направени от едноцветна пластмаса. Моделът може да се оцвети с боички.
За Fieseler Fi-156 A-0/C-1 Storch
През 1936 година, министерството на авиацията на Германия, издаде изисквания за нов самолет, който да да помогне на "Вермахта" и "Луфтвафе", като изпълнява разузнавателни мисии. Това въздухоплавателно средство е трябвало да може да излита и да каца бързо. През 1937 година "Fi-156" влиза в малко серийно производство. Прякорът на "Fi-156" е "Storch" (превод от немски "щъркел"). Прякорът идва от колесника на самолета, който виси по време на полет. Той дава на самолета външен вид на птица с големи крила и крака и точно заради това му е дадено името "Storch".
"Щъркела" бил широко разпространен сред "Вермахта" и "Луфтвафе". Използвал се е като въздушно такси за високо поставените офицери и генерали, разузнавателен самолет и дори линейка. Самолетът е произведен в A, C и D версии. Поради високия си успех, самолетът бива изнасян за немските съюзници по време на Втората световна война: Хърватска, Финландия, Швеция, България, Словакия, Румъния и Италия. След войната "Fi-156" продължавал да служи на фронтовите линии в различни страни.
"Щъркела" бил широко разпространен сред "Вермахта" и "Луфтвафе". Използвал се е като въздушно такси за високо поставените офицери и генерали, разузнавателен самолет и дори линейка. Самолетът е произведен в A, C и D версии. Поради високия си успех, самолетът бива изнасян за немските съюзници по време на Втората световна война: Хърватска, Финландия, Швеция, България, Словакия, Румъния и Италия. След войната "Fi-156" продължавал да служи на фронтовите линии в различни страни.
Препоръчани боички от производителя за оцветяване на модела - "Mr. Hobby":