Електрическите локомотиви от серията E93 са конструирани от "AEG" през 1933 година, като тези машини са предназначени за задвижване на товарните композиции на германската имперска железница ("DR"). Локомотивът е разработен заради електрификацията на "Отсечката Гайслинген", пословичната със своята стръмнина отсечка от железопътната линия през планината Юра, между Щутгарт и Улм. След електрификацията на линията от 1933 година "DR" се нуждаят от електрически локомотив, достатъчно мощен да преодолее заедно с товарна композиция високият ъгъл на наклон на трасето. В периодът от 1933 до 1937 година са поръчани и произведени 18 локомотива. След 1945 година, германската федерална железница ("DB") също дълго време не успяват да се справят със сложните условия на тази баварска отсечка и 18-те локомотива продължават своята служба. Локомотивите от серията E93 се движат по железопътните линии на Южна Германия, като най-често пътуват по маршрутите между Карлсруе, Вюрцбург, Мюнхен, Аален, Мюлакер и Хайделберг. Въпреки това тези машини са прословути най-вече с "Гайслингенските разходки", които са основното им задължение до извеждането им от експлоатация. Последните представители на серията, локомотивите 193 004 и 193 006, са спрени от движение на 06.03.1984 година и официално изведени от експлоатация на 31.01.1985 година.
Характеристики на модела:
- захранване - прав ток (DC)
- дължина на локомотива - 203 mm
- цифров интерфейс - вграден
- късо присъединяване - да
- шахта за прикачване - NEM 362
- минимален радиус на завиване на локомотива - 358 mm
- светлини - червени и бели
- локомотивът е съвместим с всички вагони в мащаб H0 - 1:87 на "Piko"