store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Хоби    Bosch  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Хоби    Bosch    Пистолет за горещ въздух - PHG 630-DCE
Търсене
Още снимки на този макет
Три степени
 

Пистолет за горещ въздух - PHG 630-DCE

Цена:  209.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Този макет може да бъде доставен в:
Вторник 21-11-2017 г. или
Сряда 22-11-2017 г.
Продукт#110246
ТипМакет
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Гаранция на макета2 години
Производител
Официален сайт на Boschwww.bosch.bg
Категории
МатериалМетал и пластмаса
За възрастНад 3 години
Тегло1.000 kg
Каталожен номер0 603 29C 708
EAN3165140288408
  • Описание
  • За Bosch
"PHG 630-DCE" на "Bosch" е универсален пистолет за горещ въздух за сваляне на бои, лакове, запояване и фиксиране с различни материали. Инструментът е с безстепенно регулиране на температурата с дисплей и тристепенно регулиране на количеството въздух. Има мощност 2000 W и работна температура от 50° до 630°С. Трите степени на дебит на въздуха са 150 / 300 / 500 литра в минута. Пистолетът има повърхност за поставяне за стационарно приложение, защита "thermostopp" - автоматично изключване на нагревателния елемент при претоварване и затворена ръкохватка за безопасна работа.
Техническа спецификация:
  • Мощност: 2000 W
  • 3 степени
  • Количество въздух: 150 / 300 / 500 l/min
  • Температура: 50 / 400 / 630 °C
  • Тегло: 0.900 kg

Пистолетът се предлага без накрайници.
„Техника за живота“. В над 100-годишната си история това е мотото, което немската компания „Bosch“ следва безрезервно. Стартира като малка работилница в Германия, за която иновативност и високо качество са две основни ценности. Но макар да звучат невероятни амбиции за мнозина, не след дълго всеки се убеждава, че целта е напълно осъществима. Спазвани с всеки изминал ден, именно двете ценности отвеждат „Bosch“ към световната сцена. Днес компанията е лидер не само в производството на „техниката за живота“, но и в предлагането на истинско изобилие от нея. В каталога присъстват ръчни електроинструменти и машини за строителни дейности, техника за дома и градината, домакински уреди, авточасти и аксесоари, медицински устройства, сигнално-охранителна техника, дори термотехника с електрически и соларни системи и системи с горива.
Как започва всичко?
Всъщност за поставянето на ценностите, които донасят големия успех, основна заслуга има създателят
на компанията – Роберт Бош. През 1876 г. Роберт започва да се обучава за специалист по фина механика в немския град Улм. Той остава много неудовлетворен от обучението си, но това не се превръща в причина интересът му да изчезне. Напротив, засилва се дотолкова, че през 1886 г. Бош основава малка работилница в Щутгард. Едва ли подозира, че тя ще прерасне в световна корпорация с над 300 000 служители в повече от 300 дъщерни дружества и регионални компании в над 60 страни. Единственото, към което младият механик се стреми тогава е иновативността. И резултатът от нея не закъснява. През 1897 г. едно изобретение на Роберт Бош и неговият партньор Арнолд Церингер се оказва дотолкова иновативно, че донася голяма популярност на работилницата на двамата механици. Находчивата идея се състои в създаването на устройство за нисковолтово магнитно запалване, което Бош и Церингер инсталират на триколесен автомобил. Изобретението се сдобива с такъв успех, че само година след появата му работилницата на двамата германци вече се разпростира в голяма фабрика, която има и първия си чуждестранен офис. Той започва да предлага продуктите в английската столица Лондон. През 1902 г. офисът получава доставка на първата система за високоволтово магнитно запалване със запалителни свещи. Продуктът отново е иновативен, но е и подобрение на първото изобретение. Самият Бош решава, че е необходимо усъвършенстване на системата за нисковолтово магнитно запалване. Смята да премахне лоста за искри при прекъсване, с който работи тя, защото е податлив на счупване и изисква усилена поддръжка. Бош споделя това със своя инженер по разработката Готлоб Хонолд и резултатът е появата на запалителните свещи. Докато системата за запалване със свещите е новото в офисите в Щутгард и в Лондон обаче, се появява и нещо ново в развитието на компанията. През 1905 г. В Париж се изгражда първата производствена фабрика на „Bosch“ извън Германия. На следващата година предстои механичните изобретения да бъдат известни и извън пределите на Европа. Снабден със списък на ключови американски автомобилопроизводители, Густав Клайн, новият ръководител на продажбите в „Bosch“, отпътува за Ню Йорк. Следва истински триумф и компанията получава поръчки на стойност милиони долари. Така се появява и първият клон на „Bosch“ в САЩ.
Иновативни стъпки към успеха
През следващите години бизнесът на Роберт Бош продължава да се движи по успешния път и то на пълни обороти. Името на компанията става изключително популярно, а приходите се разрастват главоломно. Средствата, които печели обаче, Бош съвсем не прахосва за безсмислени идеи. И в това се убеждават всички, когато започва Първата световна война. Тогава Роберт дарява приходи от производството на военни съоръжения за благотворителни цели. Скоро след това заводът във Фойербах, близо до Щутгард, се превръща в болница. А през 1940 г. Бош открива и болница в самия Щутгард. През годините здравето е важна тема за компанията и в каталога започват да присъстват модерни медицински устройства, сред които такива за лечение на хронично болни пациенти. Тежкото военно положение обаче не е пречка за компанията да върви по пътя на своето развитие. Дори с благотворителните каузи и появата на техника, полезна в медицината, „Bosch“ никак не изостава в класациите на автомобилния сектор. Даже заема водеща роля и то отново с качествено и иновативно предложение. В началото на 30-те години редица европейски производители, сред които „MAN“, оборудват камионите и селскостопанските си машини с дизелови инжекционни системи на „Bosch“. Новите продукти получават доверие и се сдобиват с голям успех, но едва ли някой от потребителите подозира, че скоро компанията ще поднесе поредица от изненади – отново свързани с иновациите, но в съвсем различни направления.

На 4 ноември 1932 г. „Bosch“ придобива отдела за нагревателни технологии на „Junkers & Co. GmbH“,
който произвежда газови нагревателни системи и системи за топла вода. С първите стъпки в областта на термотехнологията, още същата година компанията се насочва и към едно друго направление – електроинструменти и машини за строителството. Стартът е поставен на Лайпцигския търговски панаир, когато „Bosch“ представя електрическа бормашина. Инструментът улеснява много работата по строителните обекти и става изключително популярен сред потребителите от бранша. Но изненадите не спират дотук. През 1933 г. рекламният лозунг „практичен, елегантен и със собствен характер“ представя първия електрически хладилник „Bosch“. Моделът се отличава от продуктите на конкурентите главно благодарение на закръглената си цилиндрична форма, ниския разход на електроенергия и сравнително ниската цена.

Вълната от изненадващи иновации увеличава още повече популярността на компанията. През 1942 г. обаче, след поредицата от добри новини около „Bosch“, едно лошо събитие връхлита компанията изневиделица – здравословни усложнения повалят основателя Роберт Бош на легло и той умира на 80-годишна възраст. Въпреки трагичната загуба, у мнозина все още отекват думите на впечатляващия иноватор: „Винаги съм действал съгласно принципа, че е по-добре да загубиш пари, отколкото доверие. Почтеността в моите обещания, вярата в стойността на моите продукти и в моята честна дума винаги са имали по-висок приоритет за мен от бързата печалба”. Именно отдадеността в работата, подемането на благотворителни каузи и изграждането на репутация на компанията, която всички свързват с качество и иновация, превръща Роберт Бош в изключително уважаван човек. След смъртта му, правителството на Райха настоява за извършване на държавно погребение, въпреки несъгласието на семейство Бош и компанията. На 18 март 1942 г. камбаните, които самият Роберт Бош дарява на гарнизонната църква, звънят за последен път в негова чест.
Традициите преди и сега
С течение на времето отпечатъкът от личността на Роберт Бош не избледнява, а ярко се забелязва. Компанията продължава да върви по пътя с иновативни стъпки напред, но с внимание към качеството, за да запази доверието на потребителите. Появяват се редица нови попълнения, сред които първите опаковъчни машини „Bosch“. Освен тях, появата на бензинови инжекционни системи впечатлява всички на автомобилното шоу във Франкфурт с прецизното измерване на горивото, което намалява разхода на бензин на автомобила с 20 %. С новите системи обаче приносът към автомобилния бранш не спира дотук. Следва създаването на хидравлични уреди за селскостопански машини, системи за електронно бензиново впръскване, дизелови инжекционни системи с високо налягане, ламбда сонди, антиблокираща спирачна система (ABS), навигационна система и първата в света електронната програма за стабилност (ESP), която може да спаси живот при предотвратяването на занасянето на автомобила. Междувременно към усилената работа, съобразена с иновативния дух на Бош, от компанията успяват да продължат и благотворителната мисия на основателя си. През 1964 г. е основана фондация „Robert Bosch“, която и до днес продължава извършването на благотворителна дейност в духа на Роберт.

Разбира се, в създаването на продуктите нито за миг не се пренебрегват двете основни ценности, поставени от Бош. Съобразно тях, през годините се появяват нови и нови продукти. Едни са модерни попълнения в каталозите, а други поставят началото на нови направления. Сред впечатляващите новости е появата на електроинструменти за домашния майстор и серия градинска техника. За едни продуктите са изненада, но за други съвсем очаквано попълнение, особено след разнообразието от домакински уреди, които „Bosch“ предлага. Така към бялата техника, полезна в кухнята, всеки домакин може да избере инструменти и аксесоари, незаменими помощници за градината. Тример или косачка за трева, електрически храсторез, градински ножици и триони – от „Bosh“ предлагат разнообразие от техника за поддържането на градината. Дори детайлите са от значение и важно да се изпълняват с улеснение. За тях в каталога са включени не само аксесоари и консумативи, необходими за някои машини, но и иновативни решения. Електрически аератор за трева, с който почистването на тревните площи е лесна задача или електрическа клонотрошачка със седем пъти по-голяма режеща сила от традиционните ножови резачки за клони. Дори досадното рязане с градинските ножици може да бъде лесно, бързо и без усилие, след като от „Bosch“ създават акумулаторната ножица „Ciso“. Независимо дали става въпрос за косене на тревна площ или за рязане на жив плет – от компанията създават градински инструменти, с които поддържането на двора при всеки дом да бъде лесно, дори и за начинаещите градинари.

И до днес във всички категории от каталога на немската компания продължават да се добавят нови попълнения. Стартиране на производството на системата за контрол на стабилността за мотоциклети през 2013 г. или отново през същата година създаване на първата в света интелигентна косачка „Bosch Indego“ – косачката-робот, програмирана да избягва пречките по пътя си. Да, „Bosch“ е сред лидерите на иновативни решения и дори след успеха, всеки нов продукт отново е резултат от вниманието към иновациите. Същото внимание, което Роберт Бош използва приживе в управлението на компанията. Благодарение на него новите идеи се превръщат в традиция. Дотолкова строго спазвана, че всеки ден по света хиляди сътрудници в офисите и фабриките на „Bosch“ правят иновативни стъпки напред. А резултатите от тях са представени в повече от 4 900 патента, регистрирани до края на 2013 г.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените макета "Пистолет за горещ въздух - PHG 630-DCE", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този макет, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват макета, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Пистолет за горещ въздух - PHG 630-DCE

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  209.00 лв.
Продукт#110246
ТипМакет
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Гаранция на макета2 години
Производител
Официален сайт на Boschwww.bosch.bg
Категории
МатериалМетал и пластмаса
За възрастНад 3 години
Тегло1.000 kg
Каталожен номер0 603 29C 708
EAN3165140288408
Още снимки на този макет
Три степени
Описание
"PHG 630-DCE" на "Bosch" е универсален пистолет за горещ въздух за сваляне на бои, лакове, запояване и фиксиране с различни материали. Инструментът е с безстепенно регулиране на температурата с дисплей и тристепенно регулиране на количеството въздух. Има мощност 2000 W и работна температура от 50° до 630°С. Трите степени на дебит на въздуха са 150 / 300 / 500 литра в минута. Пистолетът има повърхност за поставяне за стационарно приложение, защита "thermostopp" - автоматично изключване на нагревателния елемент при претоварване и затворена ръкохватка за безопасна работа.
Техническа спецификация:
  • Мощност: 2000 W
  • 3 степени
  • Количество въздух: 150 / 300 / 500 l/min
  • Температура: 50 / 400 / 630 °C
  • Тегло: 0.900 kg

Пистолетът се предлага без накрайници.
За Bosch
„Техника за живота“. В над 100-годишната си история това е мотото, което немската компания „Bosch“ следва безрезервно. Стартира като малка работилница в Германия, за която иновативност и високо качество са две основни ценности. Но макар да звучат невероятни амбиции за мнозина, не след дълго всеки се убеждава, че целта е напълно осъществима. Спазвани с всеки изминал ден, именно двете ценности отвеждат „Bosch“ към световната сцена. Днес компанията е лидер не само в производството на „техниката за живота“, но и в предлагането на истинско изобилие от нея. В каталога присъстват ръчни електроинструменти и машини за строителни дейности, техника за дома и градината, домакински уреди, авточасти и аксесоари, медицински устройства, сигнално-охранителна техника, дори термотехника с електрически и соларни системи и системи с горива.
Как започва всичко?
Всъщност за поставянето на ценностите, които донасят големия успех, основна заслуга има създателят
на компанията – Роберт Бош. През 1876 г. Роберт започва да се обучава за специалист по фина механика в немския град Улм. Той остава много неудовлетворен от обучението си, но това не се превръща в причина интересът му да изчезне. Напротив, засилва се дотолкова, че през 1886 г. Бош основава малка работилница в Щутгард. Едва ли подозира, че тя ще прерасне в световна корпорация с над 300 000 служители в повече от 300 дъщерни дружества и регионални компании в над 60 страни. Единственото, към което младият механик се стреми тогава е иновативността. И резултатът от нея не закъснява. През 1897 г. едно изобретение на Роберт Бош и неговият партньор Арнолд Церингер се оказва дотолкова иновативно, че донася голяма популярност на работилницата на двамата механици. Находчивата идея се състои в създаването на устройство за нисковолтово магнитно запалване, което Бош и Церингер инсталират на триколесен автомобил. Изобретението се сдобива с такъв успех, че само година след появата му работилницата на двамата германци вече се разпростира в голяма фабрика, която има и първия си чуждестранен офис. Той започва да предлага продуктите в английската столица Лондон. През 1902 г. офисът получава доставка на първата система за високоволтово магнитно запалване със запалителни свещи. Продуктът отново е иновативен, но е и подобрение на първото изобретение. Самият Бош решава, че е необходимо усъвършенстване на системата за нисковолтово магнитно запалване. Смята да премахне лоста за искри при прекъсване, с който работи тя, защото е податлив на счупване и изисква усилена поддръжка. Бош споделя това със своя инженер по разработката Готлоб Хонолд и резултатът е появата на запалителните свещи. Докато системата за запалване със свещите е новото в офисите в Щутгард и в Лондон обаче, се появява и нещо ново в развитието на компанията. През 1905 г. В Париж се изгражда първата производствена фабрика на „Bosch“ извън Германия. На следващата година предстои механичните изобретения да бъдат известни и извън пределите на Европа. Снабден със списък на ключови американски автомобилопроизводители, Густав Клайн, новият ръководител на продажбите в „Bosch“, отпътува за Ню Йорк. Следва истински триумф и компанията получава поръчки на стойност милиони долари. Така се появява и първият клон на „Bosch“ в САЩ.
Иновативни стъпки към успеха
През следващите години бизнесът на Роберт Бош продължава да се движи по успешния път и то на пълни обороти. Името на компанията става изключително популярно, а приходите се разрастват главоломно. Средствата, които печели обаче, Бош съвсем не прахосва за безсмислени идеи. И в това се убеждават всички, когато започва Първата световна война. Тогава Роберт дарява приходи от производството на военни съоръжения за благотворителни цели. Скоро след това заводът във Фойербах, близо до Щутгард, се превръща в болница. А през 1940 г. Бош открива и болница в самия Щутгард. През годините здравето е важна тема за компанията и в каталога започват да присъстват модерни медицински устройства, сред които такива за лечение на хронично болни пациенти. Тежкото военно положение обаче не е пречка за компанията да върви по пътя на своето развитие. Дори с благотворителните каузи и появата на техника, полезна в медицината, „Bosch“ никак не изостава в класациите на автомобилния сектор. Даже заема водеща роля и то отново с качествено и иновативно предложение. В началото на 30-те години редица европейски производители, сред които „MAN“, оборудват камионите и селскостопанските си машини с дизелови инжекционни системи на „Bosch“. Новите продукти получават доверие и се сдобиват с голям успех, но едва ли някой от потребителите подозира, че скоро компанията ще поднесе поредица от изненади – отново свързани с иновациите, но в съвсем различни направления.

На 4 ноември 1932 г. „Bosch“ придобива отдела за нагревателни технологии на „Junkers & Co. GmbH“,
който произвежда газови нагревателни системи и системи за топла вода. С първите стъпки в областта на термотехнологията, още същата година компанията се насочва и към едно друго направление – електроинструменти и машини за строителството. Стартът е поставен на Лайпцигския търговски панаир, когато „Bosch“ представя електрическа бормашина. Инструментът улеснява много работата по строителните обекти и става изключително популярен сред потребителите от бранша. Но изненадите не спират дотук. През 1933 г. рекламният лозунг „практичен, елегантен и със собствен характер“ представя първия електрически хладилник „Bosch“. Моделът се отличава от продуктите на конкурентите главно благодарение на закръглената си цилиндрична форма, ниския разход на електроенергия и сравнително ниската цена.

Вълната от изненадващи иновации увеличава още повече популярността на компанията. През 1942 г. обаче, след поредицата от добри новини около „Bosch“, едно лошо събитие връхлита компанията изневиделица – здравословни усложнения повалят основателя Роберт Бош на легло и той умира на 80-годишна възраст. Въпреки трагичната загуба, у мнозина все още отекват думите на впечатляващия иноватор: „Винаги съм действал съгласно принципа, че е по-добре да загубиш пари, отколкото доверие. Почтеността в моите обещания, вярата в стойността на моите продукти и в моята честна дума винаги са имали по-висок приоритет за мен от бързата печалба”. Именно отдадеността в работата, подемането на благотворителни каузи и изграждането на репутация на компанията, която всички свързват с качество и иновация, превръща Роберт Бош в изключително уважаван човек. След смъртта му, правителството на Райха настоява за извършване на държавно погребение, въпреки несъгласието на семейство Бош и компанията. На 18 март 1942 г. камбаните, които самият Роберт Бош дарява на гарнизонната църква, звънят за последен път в негова чест.
Традициите преди и сега
С течение на времето отпечатъкът от личността на Роберт Бош не избледнява, а ярко се забелязва. Компанията продължава да върви по пътя с иновативни стъпки напред, но с внимание към качеството, за да запази доверието на потребителите. Появяват се редица нови попълнения, сред които първите опаковъчни машини „Bosch“. Освен тях, появата на бензинови инжекционни системи впечатлява всички на автомобилното шоу във Франкфурт с прецизното измерване на горивото, което намалява разхода на бензин на автомобила с 20 %. С новите системи обаче приносът към автомобилния бранш не спира дотук. Следва създаването на хидравлични уреди за селскостопански машини, системи за електронно бензиново впръскване, дизелови инжекционни системи с високо налягане, ламбда сонди, антиблокираща спирачна система (ABS), навигационна система и първата в света електронната програма за стабилност (ESP), която може да спаси живот при предотвратяването на занасянето на автомобила. Междувременно към усилената работа, съобразена с иновативния дух на Бош, от компанията успяват да продължат и благотворителната мисия на основателя си. През 1964 г. е основана фондация „Robert Bosch“, която и до днес продължава извършването на благотворителна дейност в духа на Роберт.

Разбира се, в създаването на продуктите нито за миг не се пренебрегват двете основни ценности, поставени от Бош. Съобразно тях, през годините се появяват нови и нови продукти. Едни са модерни попълнения в каталозите, а други поставят началото на нови направления. Сред впечатляващите новости е появата на електроинструменти за домашния майстор и серия градинска техника. За едни продуктите са изненада, но за други съвсем очаквано попълнение, особено след разнообразието от домакински уреди, които „Bosch“ предлага. Така към бялата техника, полезна в кухнята, всеки домакин може да избере инструменти и аксесоари, незаменими помощници за градината. Тример или косачка за трева, електрически храсторез, градински ножици и триони – от „Bosh“ предлагат разнообразие от техника за поддържането на градината. Дори детайлите са от значение и важно да се изпълняват с улеснение. За тях в каталога са включени не само аксесоари и консумативи, необходими за някои машини, но и иновативни решения. Електрически аератор за трева, с който почистването на тревните площи е лесна задача или електрическа клонотрошачка със седем пъти по-голяма режеща сила от традиционните ножови резачки за клони. Дори досадното рязане с градинските ножици може да бъде лесно, бързо и без усилие, след като от „Bosch“ създават акумулаторната ножица „Ciso“. Независимо дали става въпрос за косене на тревна площ или за рязане на жив плет – от компанията създават градински инструменти, с които поддържането на двора при всеки дом да бъде лесно, дори и за начинаещите градинари.

И до днес във всички категории от каталога на немската компания продължават да се добавят нови попълнения. Стартиране на производството на системата за контрол на стабилността за мотоциклети през 2013 г. или отново през същата година създаване на първата в света интелигентна косачка „Bosch Indego“ – косачката-робот, програмирана да избягва пречките по пътя си. Да, „Bosch“ е сред лидерите на иновативни решения и дори след успеха, всеки нов продукт отново е резултат от вниманието към иновациите. Същото внимание, което Роберт Бош използва приживе в управлението на компанията. Благодарение на него новите идеи се превръщат в традиция. Дотолкова строго спазвана, че всеки ден по света хиляди сътрудници в офисите и фабриките на „Bosch“ правят иновативни стъпки напред. А резултатите от тях са представени в повече от 4 900 патента, регистрирани до края на 2013 г.
Накрайници за пистолети за горещ въздух на "Bosch"
Назад