store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Хоби    Авиомоделизъм    Самолети    Военни съвременни самолети    Изтребител - F-14A Tomcat - Сгл...
Начало   Хоби    ...    ...    Военни съвременн...  
Търсене
Моделизъм
Според материала
Работилница

Изтребител - F-14A Tomcat


Сглобяем авиомодел - комплект с лепило и бои

Цена:  29.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този макет може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 09-04-2020 г., Петък 10-04-2020 г. или
Понеделник 13-04-2020 г.
Продукт#101408
ВидМакет
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
ПроизводителRevell
Категории
Епоха1971 - 2006 година
Мащаб1:144
МатериалПластмаса
Части49
Ниво на трудност3 от 5
За възрастНад 8 години
Тегло0.300 kg
Каталожен номер64021
  • Описание
  • За Revell
Умален модел на военен изтребител "Grumman F-14 Tomcat".

"F-14 Tomcat" е американски двуместен, двумоторен реактивен изтребител-бомбардировач от четвърто поколение, с променящи геометрията си крила, произведен от фирмата "Grumman Corporation". Разработен е в началото на 70-те години на 20-ти век за заместник на "F-4 Phantom". На въоръжение е във военновъздушните сили (ВВС) на САЩ до 2006 година. Изтребителят е продаван и на ВВС на Иран. Снет от въоръжение във ВВС на САЩ на 22 септември 2006 и заменен от "F/A-18 Hornet". От самото начало на проекта „F-14“ е замислен като самолет, който да завладее напълно въздушното пространство в непосредствена близост до самолетоносачите, на които се предполага да се използват този вид самолети. Те трябвало да изпълняват допълнителни задачи и да имат способността да нанасят удари по тактически наземни и надводни цели.

През януари 1969 година проектът „F-14“ спечелва конкурс, проведен от военноморските сили (ВМС)на САЩ, за нов самолет, който да замени легендарния "F-4 Phantom", произвеждан от концерна "McDonnell Douglas". Първият прототип се издига във въздуха на 21 декември 1970 година, след което се произвежда предстартова серия от 11 самолети. През лятото на 1972 година били завършени изпитанията на „F-14“ на самолетоносач и производството за флота започва през октомври същата година. "Tomcat" влиза в състава на много ескадрили от изтребители-прехващачи към американските самолетоносачи. Основния елемент в новата машина се явява системата за управление на въоръжението „Hughes AN/AWG-9“, която позволява командването ѝ от двама човека. Тя може да атакува цели на противника на разстояние до 315 km, а с крилатите ракети и на разстояние до 120 km. Системата позволява да бъдат следени 10 цели на противника, да извърши прихващане и запуск на ракетите по 4 цели едновременно, всяка една на различна височина и далечина.

„F-14“ разполага с двустранно 20 mm оръдие, модел "General Electric M61A-1 Vulcan", с комплект боеприпаси, наброяващ 675 снаряда. Основното ракетно въоръжение включва ракети „въздух-въздух“ „Sparrow“ или „Phoenix“, разположени на пилони под фюзелажа на самолета. "F-14" е първият самолет, който може да носи на борда ракети „AIM-54A Phoenix“. Тези ракети, чиято стойност е милиони долари, е способна да поразява цели до 120 km. Това дава на изтребителя възможност да унищожава болшинството самолети на противника, още преди те да са го открили на радарите си. В допълнение, на него могат да бъдат подвесени още четири ракети „Sidewinder“. Към цялото това въоръжение „Tоmcat“ може да носи и до 6576 kg настъпателно въоръжение от различен клас.

Работата над "F-14A" била помрачена от загубата на първия прототип през декември 1970 година. Въпреки този инцидент, ВМС на САЩ приема на въоръжение 478 машини, а още 79 са продадени на Иран в периода 1976 - 1978 г. През 1986 година 38 самолета F-14A са преоборудвани с двигатели „General Electric F110-GE-400“ и впоследствие получават обозначение "F-14B". Модификацията "F-14D" се отличава от предходните модели с много по-мощен радар „Hughes AN/APG-71“, чиято система позволява да се съпровождат 24 противникови цели и да се извърши прихващане и запуск на ракети по 6 от тях едновременно, на различна височина и дължина. Модификацията има и усъвършенствана авионика и преоборудвана кабина. Построени са 37 самолети от тази модификация.
Характеристики на модела:
  • фино изработени детайли с вдлъбнати линии в местата на свръзки на панелите
  • фино изработен кокпит с инструменти и уреди за управление
  • крила с променлива геометрия
  • 2 управляеми ракети "Phoenix"
  • 2 управляеми ракети "Sidewinder"
  • ваденки с външна маркировка
  • колесници с възможности за сглобяване в спуснато или вдигнато положение
Препоръчани боички от производителя за оцветяване на модела:
През 1927 г., когато Чарлз Линдберг прави своя исторически полет над Атлантическия океан от Ню Йорк до Париж, много млади момчета се вдъхновяват и започват да се интересуват от сглобяеми модели на самолети. Десетки години наред сглобяемите модели са вдъхновявали, образовали и забавлявали хора на всички възрасти. Те често се обръщат към двете марки на "Revell Group" - "Revell" и "Monogram", търсейки комплекти, които са едновременно забавни, лесни за сглобяване, но и на достъпна цена, без да се жертва точността и качеството на изработка. През 2007 г. компанията "Revell" е закупена от "Hobbico" - един от най-големите производители и доставчици на сглобяеми модели в света. "Hobbico" има за цел същото нещо, което е подтикнало създаването на "Revell" преди почти век - насърчаването на удоволствието на клиентите от тяхното хоби, предлагайки им продукти от най-високо качество.
Начало на една нова традиция
Днес "Revell" е добре позната марка, използвана от два производителя на сглобяеми модели в умален мащаб - "Monogram" и "Revell".
"Monogram"
Робърт Редер бил едва на 13, когато направил първия си модел на самолет. Използвайки комбинация от много тънък кабел, дърво балса, тънък плат и гумен ластик, той създава магическа летяща играчка, която променя живота му. Страстта на Редер към създаването на сглобяеми модели на самолети, впоследствие се превръща в успешен бизнес, когато той става съосновател на "Monogram Models". Заедно с партньора му Джак Бесър основават компания, която предлага лесни за сглобяване модели с предварително изработени части от дърво. "Monogram" имат за цел комбинирането на два фактора: лесно сглобяване на моделите и изработка на максимален брой детайли. През 1949 г. компанията се отличава в производство на "комплекти модели на ниски цени, които всеки може да сглоби".
"Precision Specialties"
Историята на "Revell" е също така история за страст, започнала още пред 40-те години. Основателят на "Revell" Люис Глейсър имал за идея сам да построи модел на кола в умален мащаб с няколко пластмасови части. Несъзнателно тази идея довела до началото на нов вид продукти - сглобяеми модели на самолети, изработени от пластмаса. А когато се налагало да избира занаят, той решил да се занимава със зараждащия се бизнес с пластмасови сглобяеми модели. Това води до основаването на "Precision Specialties" през 1941 г., а един от първите продукти носел името "Revell".

Компанията произвежда няколко известни серии сглобяеми модели, благодарение на които постига голям успех. През 1946 г. "Precisions Specialties" създават играчки за дърпане, като най-често това били колички. Част от тях разполагали и с кабел, който може да се прикача към играчката, така че тя да може да бъде дърпана и показвана. Тогава на основателя Глейсър му хрумва, че тези играчки за дърпане могат да се превърнат в сглобяеми модели. През 50-те години компанията постига успех със серия от 30 сглобяеми модела на коли. Така "Highway Poineers" се превръща в първата серия сглобяеми модели на коли от пластмаса, влязла в масово производство, а един комплект струвал между 69 и 89 цента. След този голям успех Люис Глейсър преименува "Precision Specialties" на "Revell". Друга серия, с която "Revell" постигат голям успех, е "Authentic Kits". Идеята е стартиране на серия висококачествени модели от пластмаса, които да бъдат и на достъпна цена. Според Люис Глейсър всеки потенциален сглобяем модел трябва да бъде "нещо, което е важно от историческа гледна точка, но и нещо вълнуващо". През 60-те години "Revell" стартира серия от доста сложни сглобяеми модели на самолети с мащаб 1:32 и с много детайли. Част от тях са: интериор на пилотската кабина, плъзгащ се капак на пилотската кабина, прибиращ се колесник и др. Списание "Scale Modeler" описват тези модели като "толкова реалистични, че човек има чувството, че може да се качи на тях и да полети". А може би най-големия комплимент към "Revell" е поднесен от адмирал Хаймън Рикман от американския флот по повод сглобяемия модел на подводница "Polaris" - описва го като толкова реалистичен, че е равен на достъп до класифицирана информация за 2.98 долара.
"Revell" днес
В последствие "Monogram" и "Revell" са закупени и консолидирани от "Odyssey Partners of New York". В една фабрика се произвеждат сглобяеми модели и на двете компании, което води до смесване на матрици за направата на пластмасовите отливки на частите. Още през 1956 г. "Revell" създава дъщерна фирма в Германия, която през 2006 г. се отделя като независима европейска компания "Revell GmbH & Co. KG". През 2007 г. "Hobicco" - един от най-големите производители и доставчици на хоби продукти в световен мащаб, купува американската компания "Revell", а през 2012 г. и "Revell GmbH & Co. KG", като по този начин и двете компании се сливат в едно и носят едно име - "Revell".

"Revell" САЩ използва система от нива (от 1 до 3), с която да се идентифицира трудността на сглобяване на различните модели:
  • Ниво 1 - сглобяеми модели, при които не е необходимо използването на боички и лепило;
  • Ниво 2 - сглобяеми модели, при които се използват боички и лепило. Това са най-често срещания вид сглобяеми модели;
  • Ниво 3 - освен че са сложни и се използват боички и лепило, сглобяемите модели от това ниво на трудност имат и допълнителни части, така че от всички елементи в комплекта моделът може да бъде построен по няколко начина. Съответно различните вариации имат различни цветови схеми и стикери.

"Revell" Германия използва скала от 1 до 5. При всички модели, освен Ниво 1, се изисква използването на боички и лепило, но тук водещ фактор е броят части, включен в комплекта:
  • Ниво 1 - сглобяеми модели, при които не е необходимо използването на боички и лепило;
  • Ниво 2 - до 30 части;
  • Ниво 3 - до 100 части;
  • Ниво 4 - до 150 части;
  • Ниво 5 - над 150 части.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • елементи за сглобяване на макета
  • ваденки
  • 3 броя боички за оцветяване на модела
  • лепило
  • четка за оцветяване
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените макета "Изтребител - F-14A Tomcat", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този макет, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват макета, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Изтребител - F-14A Tomcat


Сглобяем авиомодел - комплект с лепило и бои

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  29.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този макет може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 09-04-2020 г., Петък 10-04-2020 г. или
Понеделник 13-04-2020 г.
Продукт#101408
ВидМакет
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
ПроизводителRevell
Категории
Епоха1971 - 2006 година
Мащаб1:144
МатериалПластмаса
Части49
Ниво на трудност3 от 5
За възрастНад 8 години
Тегло0.300 kg
Каталожен номер64021
Описание
Умален модел на военен изтребител "Grumman F-14 Tomcat".

"F-14 Tomcat" е американски двуместен, двумоторен реактивен изтребител-бомбардировач от четвърто поколение, с променящи геометрията си крила, произведен от фирмата "Grumman Corporation". Разработен е в началото на 70-те години на 20-ти век за заместник на "F-4 Phantom". На въоръжение е във военновъздушните сили (ВВС) на САЩ до 2006 година. Изтребителят е продаван и на ВВС на Иран. Снет от въоръжение във ВВС на САЩ на 22 септември 2006 и заменен от "F/A-18 Hornet". От самото начало на проекта „F-14“ е замислен като самолет, който да завладее напълно въздушното пространство в непосредствена близост до самолетоносачите, на които се предполага да се използват този вид самолети. Те трябвало да изпълняват допълнителни задачи и да имат способността да нанасят удари по тактически наземни и надводни цели.

През януари 1969 година проектът „F-14“ спечелва конкурс, проведен от военноморските сили (ВМС)на САЩ, за нов самолет, който да замени легендарния "F-4 Phantom", произвеждан от концерна "McDonnell Douglas". Първият прототип се издига във въздуха на 21 декември 1970 година, след което се произвежда предстартова серия от 11 самолети. През лятото на 1972 година били завършени изпитанията на „F-14“ на самолетоносач и производството за флота започва през октомври същата година. "Tomcat" влиза в състава на много ескадрили от изтребители-прехващачи към американските самолетоносачи. Основния елемент в новата машина се явява системата за управление на въоръжението „Hughes AN/AWG-9“, която позволява командването ѝ от двама човека. Тя може да атакува цели на противника на разстояние до 315 km, а с крилатите ракети и на разстояние до 120 km. Системата позволява да бъдат следени 10 цели на противника, да извърши прихващане и запуск на ракетите по 4 цели едновременно, всяка една на различна височина и далечина.

„F-14“ разполага с двустранно 20 mm оръдие, модел "General Electric M61A-1 Vulcan", с комплект боеприпаси, наброяващ 675 снаряда. Основното ракетно въоръжение включва ракети „въздух-въздух“ „Sparrow“ или „Phoenix“, разположени на пилони под фюзелажа на самолета. "F-14" е първият самолет, който може да носи на борда ракети „AIM-54A Phoenix“. Тези ракети, чиято стойност е милиони долари, е способна да поразява цели до 120 km. Това дава на изтребителя възможност да унищожава болшинството самолети на противника, още преди те да са го открили на радарите си. В допълнение, на него могат да бъдат подвесени още четири ракети „Sidewinder“. Към цялото това въоръжение „Tоmcat“ може да носи и до 6576 kg настъпателно въоръжение от различен клас.

Работата над "F-14A" била помрачена от загубата на първия прототип през декември 1970 година. Въпреки този инцидент, ВМС на САЩ приема на въоръжение 478 машини, а още 79 са продадени на Иран в периода 1976 - 1978 г. През 1986 година 38 самолета F-14A са преоборудвани с двигатели „General Electric F110-GE-400“ и впоследствие получават обозначение "F-14B". Модификацията "F-14D" се отличава от предходните модели с много по-мощен радар „Hughes AN/APG-71“, чиято система позволява да се съпровождат 24 противникови цели и да се извърши прихващане и запуск на ракети по 6 от тях едновременно, на различна височина и дължина. Модификацията има и усъвършенствана авионика и преоборудвана кабина. Построени са 37 самолети от тази модификация.
Характеристики на модела:
  • фино изработени детайли с вдлъбнати линии в местата на свръзки на панелите
  • фино изработен кокпит с инструменти и уреди за управление
  • крила с променлива геометрия
  • 2 управляеми ракети "Phoenix"
  • 2 управляеми ракети "Sidewinder"
  • ваденки с външна маркировка
  • колесници с възможности за сглобяване в спуснато или вдигнато положение
Препоръчани боички от производителя за оцветяване на модела:
За Revell
През 1927 г., когато Чарлз Линдберг прави своя исторически полет над Атлантическия океан от Ню Йорк до Париж, много млади момчета се вдъхновяват и започват да се интересуват от сглобяеми модели на самолети. Десетки години наред сглобяемите модели са вдъхновявали, образовали и забавлявали хора на всички възрасти. Те често се обръщат към двете марки на "Revell Group" - "Revell" и "Monogram", търсейки комплекти, които са едновременно забавни, лесни за сглобяване, но и на достъпна цена, без да се жертва точността и качеството на изработка. През 2007 г. компанията "Revell" е закупена от "Hobbico" - един от най-големите производители и доставчици на сглобяеми модели в света. "Hobbico" има за цел същото нещо, което е подтикнало създаването на "Revell" преди почти век - насърчаването на удоволствието на клиентите от тяхното хоби, предлагайки им продукти от най-високо качество.
Начало на една нова традиция
Днес "Revell" е добре позната марка, използвана от два производителя на сглобяеми модели в умален мащаб - "Monogram" и "Revell".
"Monogram"
Робърт Редер бил едва на 13, когато направил първия си модел на самолет. Използвайки комбинация от много тънък кабел, дърво балса, тънък плат и гумен ластик, той създава магическа летяща играчка, която променя живота му. Страстта на Редер към създаването на сглобяеми модели на самолети, впоследствие се превръща в успешен бизнес, когато той става съосновател на "Monogram Models". Заедно с партньора му Джак Бесър основават компания, която предлага лесни за сглобяване модели с предварително изработени части от дърво. "Monogram" имат за цел комбинирането на два фактора: лесно сглобяване на моделите и изработка на максимален брой детайли. През 1949 г. компанията се отличава в производство на "комплекти модели на ниски цени, които всеки може да сглоби".
"Precision Specialties"
Историята на "Revell" е също така история за страст, започнала още пред 40-те години. Основателят на "Revell" Люис Глейсър имал за идея сам да построи модел на кола в умален мащаб с няколко пластмасови части. Несъзнателно тази идея довела до началото на нов вид продукти - сглобяеми модели на самолети, изработени от пластмаса. А когато се налагало да избира занаят, той решил да се занимава със зараждащия се бизнес с пластмасови сглобяеми модели. Това води до основаването на "Precision Specialties" през 1941 г., а един от първите продукти носел името "Revell".

Компанията произвежда няколко известни серии сглобяеми модели, благодарение на които постига голям успех. През 1946 г. "Precisions Specialties" създават играчки за дърпане, като най-често това били колички. Част от тях разполагали и с кабел, който може да се прикача към играчката, така че тя да може да бъде дърпана и показвана. Тогава на основателя Глейсър му хрумва, че тези играчки за дърпане могат да се превърнат в сглобяеми модели. През 50-те години компанията постига успех със серия от 30 сглобяеми модела на коли. Така "Highway Poineers" се превръща в първата серия сглобяеми модели на коли от пластмаса, влязла в масово производство, а един комплект струвал между 69 и 89 цента. След този голям успех Люис Глейсър преименува "Precision Specialties" на "Revell". Друга серия, с която "Revell" постигат голям успех, е "Authentic Kits". Идеята е стартиране на серия висококачествени модели от пластмаса, които да бъдат и на достъпна цена. Според Люис Глейсър всеки потенциален сглобяем модел трябва да бъде "нещо, което е важно от историческа гледна точка, но и нещо вълнуващо". През 60-те години "Revell" стартира серия от доста сложни сглобяеми модели на самолети с мащаб 1:32 и с много детайли. Част от тях са: интериор на пилотската кабина, плъзгащ се капак на пилотската кабина, прибиращ се колесник и др. Списание "Scale Modeler" описват тези модели като "толкова реалистични, че човек има чувството, че може да се качи на тях и да полети". А може би най-големия комплимент към "Revell" е поднесен от адмирал Хаймън Рикман от американския флот по повод сглобяемия модел на подводница "Polaris" - описва го като толкова реалистичен, че е равен на достъп до класифицирана информация за 2.98 долара.
"Revell" днес
В последствие "Monogram" и "Revell" са закупени и консолидирани от "Odyssey Partners of New York". В една фабрика се произвеждат сглобяеми модели и на двете компании, което води до смесване на матрици за направата на пластмасовите отливки на частите. Още през 1956 г. "Revell" създава дъщерна фирма в Германия, която през 2006 г. се отделя като независима европейска компания "Revell GmbH & Co. KG". През 2007 г. "Hobicco" - един от най-големите производители и доставчици на хоби продукти в световен мащаб, купува американската компания "Revell", а през 2012 г. и "Revell GmbH & Co. KG", като по този начин и двете компании се сливат в едно и носят едно име - "Revell".

"Revell" САЩ използва система от нива (от 1 до 3), с която да се идентифицира трудността на сглобяване на различните модели:
  • Ниво 1 - сглобяеми модели, при които не е необходимо използването на боички и лепило;
  • Ниво 2 - сглобяеми модели, при които се използват боички и лепило. Това са най-често срещания вид сглобяеми модели;
  • Ниво 3 - освен че са сложни и се използват боички и лепило, сглобяемите модели от това ниво на трудност имат и допълнителни части, така че от всички елементи в комплекта моделът може да бъде построен по няколко начина. Съответно различните вариации имат различни цветови схеми и стикери.

"Revell" Германия използва скала от 1 до 5. При всички модели, освен Ниво 1, се изисква използването на боички и лепило, но тук водещ фактор е броят части, включен в комплекта:
  • Ниво 1 - сглобяеми модели, при които не е необходимо използването на боички и лепило;
  • Ниво 2 - до 30 части;
  • Ниво 3 - до 100 части;
  • Ниво 4 - до 150 части;
  • Ниво 5 - над 150 части.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • елементи за сглобяване на макета
  • ваденки
  • 3 броя боички за оцветяване на модела
  • лепило
  • четка за оцветяване
Макети и модели на военен самолет "F-14 Tomcat"
Още макети и модели на военен самолет "F-14 Tomcat"
Назад към "Модели и макети на военни съвременни самолети"
Сглобяем модел на кораб от дърво от Artesania Latina
Сглобяем модел от серията "Revell: Star Wars"
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги