Мащаб на модела: 1:48.
За да може да сглобите и залепите този макет, ви е необходимо лепило.
Елементите на модела са направени от едноцветна пластмаса. Моделът може да се оцвети с боички.
За Миг-15 бис
"Микоян-Гуревич МиГ-15" (название на НАТО "Fagot") е съветски реактивен изтребител, разработен непосредствено след края на Втората световна война по дизайн на Артьом Микоян и Михаил Йосифович Гуревич. "МиГ-15" е един от най-произвежданите реактивни изтребители в историята с повече от 18 000 бройки от всички варианти.
След появата на "Месершмит 262", страните-победителки от Втората световна война започват да разработват подобни реактивни самолети. Изследванията са показвали, че самолетите със стреловидно крило развиват по-големи скорости. Външно "МиГ-15" прилича отчасти на немския "Фоке-Вулф Та-183". Конструктивно обаче са абсолютно различни - немският е с реданна конструкция, а "МиГ-15" е с двигател в тялото и опашното сопло. През 1946 година СССР купува от Великобритания двигатели "Ролс-Ройс" и чрез обратната разработка са създадени двигателите "Климов РД-45", които по-късно биват монтирани на МиГ-15. На 15 април 1947 година е издаден декрет номер 493-192, според който "ОКБ Микоян-Гуревич" трябва да построи два прототипа на новия реактивен изтребител. Прототипите, създадени на базата на проблемния "МиГ-9", са назовани "И-310." В същото време е бил разработван и конкурентен изтребител - "Лавочкин Ла-168". След оценката на двата различни самолета, "МиГ-15" бива избран за производство и извършва първия си полет на 31 декември 1948 година.
След появата на "Месершмит 262", страните-победителки от Втората световна война започват да разработват подобни реактивни самолети. Изследванията са показвали, че самолетите със стреловидно крило развиват по-големи скорости. Външно "МиГ-15" прилича отчасти на немския "Фоке-Вулф Та-183". Конструктивно обаче са абсолютно различни - немският е с реданна конструкция, а "МиГ-15" е с двигател в тялото и опашното сопло. През 1946 година СССР купува от Великобритания двигатели "Ролс-Ройс" и чрез обратната разработка са създадени двигателите "Климов РД-45", които по-късно биват монтирани на МиГ-15. На 15 април 1947 година е издаден декрет номер 493-192, според който "ОКБ Микоян-Гуревич" трябва да построи два прототипа на новия реактивен изтребител. Прототипите, създадени на базата на проблемния "МиГ-9", са назовани "И-310." В същото време е бил разработван и конкурентен изтребител - "Лавочкин Ла-168". След оценката на двата различни самолета, "МиГ-15" бива избран за производство и извършва първия си полет на 31 декември 1948 година.
Препоръчани боички от производителя за оцветяване на модела - "Mr. Hobby":